مقاله نقش رسانه ها در اصلاح الگوی مصرف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش رسانه ها در اصلاح الگوی مصرف دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش رسانه ها در اصلاح الگوی مصرف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش رسانه ها در اصلاح الگوی مصرف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش رسانه ها در اصلاح الگوی مصرف :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

اهمیت ارتباطات با توسعه وسایل ارتباط جمعی به قدری افزایش یافته است که صاحب‌نظرات معتقدند امروزه همه شئون زندگی به نحوی متأثر از عملکرد رسانه‌هاست و کمتر اقدام مهمی در جوامع انسانی امروز بدون حمایت و همراهی رسانه‌های جمعی قابل اجراست.
ترویج الگوی زندگی در رسانه‌های نیز یکی از کارکردهای رسانه‌های جمعی است و در میان رسانه‌های جمعی، رادیو و تلویزیون تأثیر بیشتری در این زمینه دارند. به این ترتیب الگوی زندگی ارائه شده در رسانه‌ها بر عملکرد فردی، اجتماعی و مدیریت کلان جامعه اثرگذار است. درباره این موضوع تحقیقاتی نیز صورت گرفته و نظرهایی در توجیه و تبیین نحوه عمل این جریان بیان شده است. صاحب‌نظران معتقدند زندگی روزانه مردم بر اساس عاداتی است که به طور عمده بر اساس عملکرد رسانه‌ها تشکیل می‌گیرد و مهمتر اینکه مردم ابتدا به رسانه‌ها خو می‌گیرند و سپس به رفتارهای ترویج شده از سوی رسانه‌ها عادت می‌کنند. «زندگی روزمره مبتنی بر عادت‌هاست و از رسانه‌ها برای عادت بخشیدن به زندگی استفاده می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.