مقاله ارائه یک راهنما جهت پیاد هسازی مدیریت دانش با رویکرد داده کاوی موردکاوی در بخش بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک راهنما جهت پیاد هسازی مدیریت دانش با رویکرد داده کاوی موردکاوی در بخش بازاریابی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک راهنما جهت پیاد هسازی مدیریت دانش با رویکرد داده کاوی موردکاوی در بخش بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک راهنما جهت پیاد هسازی مدیریت دانش با رویکرد داده کاوی موردکاوی در بخش بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک راهنما جهت پیاد هسازی مدیریت دانش با رویکرد داده کاوی موردکاوی در بخش بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف از این مقاله ارائه یک چهارچوب کاربردی برای کشف و مدیریت دانش در بخش بازاریابی سازمان اس ت برای این کار نویسندگان پیشنهاد میکنند ابتدا بوسیله پروفایل مشتریان، پایگاه داده بازاریابی را ساخته و سپس توسط اعمال دادهکاوی، دانش نهفته شده در این نوع پایگاه دادهها را که در یک سیستم انبارش داده مجتمع شده اند، استخراج نموده و در مرحله بعد نحوه مدیریت آن در سازمان مورد مطالعه قرار می گیرد . نویسندگان نتیجه این تحقیق را که از تجمیع و دستهبندی نظرات محققین پیشین حاصل گردیده است، به صورت دو مدل ارائه نموده اند که یکی در درون دیگری استفاده می گرد د. در مدل اول فرآیند تولید دانش توسط ابزار های دادهکاوی به صورت یک نمودار گردشی ارائه شده است و در مدل دوم(نهایی) یک راهنمای پنج مرحله ای برای مدیریت دانشی که در مدل قبل تولید شده، ارائه گردیده است. این مدل، به مدیران امکان می دهد که نه تنها مسائل اجرایی و تکنولوژیکی بلکه مسائل انسانی را که در طی پیاده سازی مدیریت دان ش با آن مواجه هستند اداره نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.