مقاله ارائه الگویی کاربردی برای بهره گیری از تحقیقات بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه الگویی کاربردی برای بهره گیری از تحقیقات بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگویی کاربردی برای بهره گیری از تحقیقات بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگویی کاربردی برای بهره گیری از تحقیقات بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگویی کاربردی برای بهره گیری از تحقیقات بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

تحقیقات بازار فعالیتی است که مشتریان و بازار را از طریق اطلاعات به واحد فروش پیوند می دهد. نقش چنین فعالیتی درشناسایی بازار ، اصلاح و ارزیابی امور ، ردیابی فعالیت ها و درک بهتر مسائل بازاریابی به عنوان واحد پشتیبانی در مجموعه یک شرکت تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. امروزه بازاریابی اثربخش، تنها بر اساس فعالیت های تحقیقات بازار میسر میباشد، به گونه ای که انواع سازمانها می توانند از مطالعات تحقیقات بازار بهره مند شوند . در واقع، فعالیت های این واحد در خصوص جمع آوری ، پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات سهم بسزایی در اطلاع رسانی و تقویت فروش و بازاریای ایفا میکند و ازاطلاعات فراهم شده توسط تحقیقات بازار در توسعه محصولات، ورود به بازار های جدید و سایر موارد مشابه مورد بررسی قرار میگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.