مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی) :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

امروزه همه کوشش هایی که شرکت ها در خصوص افزایش کیفیت محصولات و کسب توان رقابتی به کار می برند، برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هر چه بیشتر وفادار نمودن مشتریان است. هدف از انجام این تحقیق شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از محصولات شرکت شهید دکتر فقیهی( مواد اولیه دندان) بر اساس یک تحقیق توصیفی با استفاده از مدل کانو میباشد. شرکت شهید دکترفقیهی به عنوان تنها تولید کننده آمالگام دندانپزشکی(ماده پرکننده دندان) در کشور و وابسته به سازمان تأمین اجتماعی میباشد. این تحقیق در پی شناسایی و طبقه بندی نیازمندیهای مختلف مشتریان از محصولات شرکت شهید دکتر فقیهی با هدف تخصیص بهینه منابع به هر دسته از این نیازمندیها می باشد. این ویژگی ها در طی این تحقیق در گروه های الزامات انگیزشی، عملکردی و اساسی جای خواهند گرفت و بدین ترتیب میزان اهمیت هر ویژگی برای مشتریان مشخص خواهد شد. این تحقیق با استفاده از پرسش نامه طراحی شده ونمونه گیری از بازار هدف محصولات این شرکت که دندانپزشکان فعال در استان تهران میباشند صورت گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.