مقاله تاثیر جبران و خطای خدمات بر رضایتمندی مشتریان درصنایع مختلف خدماتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر جبران و خطای خدمات بر رضایتمندی مشتریان درصنایع مختلف خدماتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر جبران و خطای خدمات بر رضایتمندی مشتریان درصنایع مختلف خدماتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر جبران و خطای خدمات بر رضایتمندی مشتریان درصنایع مختلف خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر جبران و خطای خدمات بر رضایتمندی مشتریان درصنایع مختلف خدماتی :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مبادله کالا و خدمات در طول سالیان دراز از ارکان مهم زندگی بشر بود ه، امروزه با گسترش میزان مبادلا ت، و استفاده از ابزارهای الکترونیکی نحوه مبادلات نیز متحول شده است. بطور کلی بدون خطا بودن سیستم در صنایع خدماتی بدلیل باز بودن سیستم خدمات و عدم قطعیت فرآیند تحویل خدمات غیر ممکن است. بنابراین امکان دارد در مواقع بحرانی و لحظات فعل و انفعال بین مشتری و سازمان، خطا حادث شود که ازعواقب آن شکایت و نارضایتی مشتریان است. برطبق نظر Zineldin2006 سازمان ها می بایست برخورد مثبتی در خصوص شکایات مشتریان داشته باشند چرا که با درک علل نارضایتی و ارائه جبران خدمت مناسب م یتوانند شانس دوبار های در خصوص وفادار نگهداشتن مشتری بدست آورند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.