مقاله پارادایم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) با رویکرد استقرار سیستم سفارشی سازی پویای خدمات هوشمند در پارکهای علمی فناوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پارادایم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) با رویکرد استقرار سیستم سفارشی سازی پویای خدمات هوشمند در پارکهای علمی فناوری دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پارادایم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) با رویکرد استقرار سیستم سفارشی سازی پویای خدمات هوشمند در پارکهای علمی فناوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارادایم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) با رویکرد استقرار سیستم سفارشی سازی پویای خدمات هوشمند در پارکهای علمی فناوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پارادایم مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) با رویکرد استقرار سیستم سفارشی سازی پویای خدمات هوشمند در پارکهای علمی فناوری :

تعداد صفحات:۲۱

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی (ECRM) راه دستیابی به عملکرد کلاس جهانی مشتریان را در ارائه یک چهارچوب کاربردی برای مدیران ارشد بنا نهاده است از این رو سازمان پارکهای خبره مجازی با قدم نهادن به حیطه رقابتی عصر حاضر و بادرک این نکته که مشتریان به عنوان یک سرمایه استراتژیک و شاخصی مهم و اساسی در انتخاب و استقرار سیستم های سفارشی سازی پویای خدمات و محصولات هوشمند به شمار می روند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.