پاورپوینت طراحی در سطح مؤلفه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت طراحی در سطح مؤلفه دارای ۴۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت طراحی در سطح مؤلفه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت طراحی در سطح مؤلفه

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت طراحی در سطح مؤلفه

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت طراحی در سطح مؤلفه :

اسلاید ۱ :

طراحی در سطح مؤلفه ، که طراحی رویه ای نیز نامیده می شود ، بعد از انجام طراحی های داده ، معماری ، و رابط انجام می شود . هدف ، ترجمه مدل طراحی به نرم افزار عملیاتی است . اما سطح مجرد سازی مدل طراحی موجود نسبتا بالاست، و سطح مجرد سازی عملیاتی پایین است . این ترجمه می تواند راهی باشد برای باز نمودن در به سمت مقدمه خطاهای پنهانی که یافتن و اصلاح آنها در مراحل آخر فرآیند نرم افزار مشکل است . در یک سخنرانی مشهور ، Edsgar Digkstra ، که در مفاهیم طراحی سهم عمده ای دارد ، اینگونه بیان نموده است :

اسلاید ۲ :

به نظر می رسد نرم افزار با بسیاری از محصولات دیگر متفاوت باشد ، که در نتیجه ، کیفیت بالاتر ، نیازمند هزینه بالاتری نیز می باشد . افرادی که نیازمند نرم افزار قابل اعتماد هستند ، خواهند فهمید که باید راهی برای اجتناب از اشکالات عمده ای که د درشروع وجود دارد بیابند، و در نتیجه فرآیند برنامه نویسی ارزان تر خواهد شد ; برنامه نویسان کارآمد ; نباید زمان خود را صرف اشکال زدایی نمایند . آنها نباید اشکالاتی را در شروع ایجاد نمایند .

اگر چه این کلمات سالها قبل بیان شده اند ، امروز هنوز درست هستند . هنگامی که مدل طراحی به کد مبدا ترجمه می شود ، باید مجموعه ای از اصول طراحی را دنبال نمود که نه تنها ترجمه را انجام می دهند ، بلکه اشکالاتی را در شروع به وجود نمی آورند.

اسلاید ۳ :

امکان نمایش طراحی در سطوح مولفه با استفاده از زبان برنامه نویسی وجود دارد. درنتیجه ، برنامه با استفاده از این مدل طراحی به عنوان راهنما ایجاد می شود . روش دیگر ، نمایش طراحی رویه ای با استفاده از نمایشی میانی است ( برای مثال ، گرافیک ، جدول ، متن) که می تواند به راحتی به کد مبدا تبدیل شود . علیرغم مکانیزمی که برای نمایش طراحی در سطح مولفه استفاده می شود ، ساختمان داده ها ، رابط ها ، و الگوریتم هایی که تعریف شده اند ، باید به راهنمایی های طراحی رویه ای مناسب گوناگونی تبدیل شوند که در ضمن تکامل طراحی رویه به اجتناب از خطاها کمک می کنند . در این فصل این راهنمایی های طراحی بررسی می شوند.

اسلاید ۴ :

۱-۱۶ برنامه نویسی ساخت یافته

اصول طراحی در سطح مولفه در اوایل دهه ۱۹۶۰ شکل گرفت و با کارهای انجام شده توسط Edsgar Digkstra و هم دانشگاهی های او تثبیت گردید . در اواخر دهه ۱۹۶۰،Digkstra و دیگران استافده از مجموعه ای از ساختارهای منطقی محدود شده را پیشنهاد نمودند که با استفاده از آن ها هر برنامه ای قابل شکل گیری است . این ساختار ها بر نگهداری دامنه عملیاتی تاکید داشتند . یعنی ، هر مجموعه ، ساختار منطقی قابل پیش بینی دارد ، از بالا وارد و از پایین خارج می شوند ، و باعث می شوند خواننده جریان رویه ای را ساده تر دنبال نماید .

اسلاید ۵ :

این ساختار ها عبارتند از دنبال ، شرط ، و تکرار . دنباله ، مراحل پردازش را به همان ترتیبی که در مشخصه الگوریتم مورد نیاز هستند پیاده سازی می کند .شرط ، امکانی را برای پردازش انتخابی بر مبنای شرطی منطقی فراهم می نماید ، و تکرار امکان حلقه سازی را ایجاد می کند . این سه ساختار ، در برنامه نویسی ساخت یافته حیاتی هستند ، و تکنیک مهمی را در طراحی سطح مولفه تشکیل می دهند .

اسلاید ۶ :

این ساختارها برای محدود نمودن طراحی رویه ای نرم افزار به چند عمل قابل پیش بینی ، پیشنهاد شدند . معیارهای پیچیدگی (فصل ۱۹) نشان می دهند که استفاده از واحد های ساخت یافته ، پیچیدگی برنامه را کاهش می دهد ، باعث ارتقاء خوانایی ، قابلیت آزمایش ، و قابلیت نگهداری می شود . استفاده از تعداد محدودی واحد های منطقی ، به فرآیند فهم انسان کمک می نماید که روانشناسها آن را chunking  می نامند . به منظور فهم این فرآیند ، روشی را در نظر بگیرید که این صفحه را می خوانید . هر یک از حروف الفبا را نمی خوانید بلکه الگوها یا chunk هایی از الفبا را تشخیص می دهید که عبارتها را تشکیل می دهند این واخد های ساخت یافته ، chunk های منطقی هستند که به خواننده امکان می دهند عناصر رویه ای یک پیمانه را تشخیص دهد ، به جای این که طراحی یا کد را خط به خط بخواند . درک ، زمانی ارتقاء الگوهای منطقی قابل شناسایی در نظر گرفته می شوند.

اسلاید ۷ :

هر برنامه ، علیرغم ناحیه کاربرد یا پیچیدگی  تکنیکی ، می تواند فقط با استفاده از این سه واحد ساخت یافته طراحی و پیاده سازی شود . به هر حال ، باید توجه شود که استفاده منحصر به فرد از این سه واحد گاهی مشکلات عملی را به دنبال دارد . بخش ۱-۱-۱۶ این مورد را با جزئیات بیشتر بحث می کند .

اسلاید ۸ :

۱-۱-۱۶ نشان گذاری طراحی گرافیکی

یک تصویر با هزار گلمه قابل توصیف است ، اما دانستن این نکته نیز مهم است که کدام تصویر و کدام هزار کلمه بدیهی است که ابزارهای گرافیکی ، مانند فلوچارت یا نمودار جعبه ای ، الگوهای تصویری مفیدی را فراهم می نمایند که جزئیات رویه ای را بیان میکنند . به هر حال ، اگر ابزار های گرفیکی درست استفاده نشوند ، تصویر غلط باعث ایجاد نرم افزار غلط می شود .

اسلاید ۹ :

فلوچارت از نظر تصویری بسیار ساده است . یک جعبه برای نشان دادن مرحله پردازش می باشد لوزی شرطی منطقی را نشان می دهد ، و پیکانها جریان کنترل را نشان می دهند شکل ۱-۱۶ سه واحد ساخت یافته را نشان می دهد . دنباله به صورت دو جعبه پردازش نشان داده شده است که توسط یک خط کنترل (پیکان) متصل شده اند . شرط ، که if – then- else نیز نامیده می شود به صورت لوزی تصمیم نشان داده شده است که در صورت درست بودن شرط ، باعث می شود بخش then پردازش انجام صورت نادرست بودن ، بخش پردازش eles اجرای حلقه را تا زمانی تکرار می کند که شر باشد . repeat until ، حلقه را ابتدا اجرا می کند ، سپس شرط را آزمایش می نماید و زمانی که شرط نادرست باشد ادامه می دهد . ساختار انتخاب (یا Select – case ) که در شکل نشان داده شده ، در واقع  اجرای if – then –else است . یک پارامتر همراه با تصمیمات متوالی بعدی بررسی می گردد تا زمانی که شرط درستی یافت شود ، و سپس مسیر اجرایی آن case اجرا می گردد .

اسلاید ۱۰ :

این واحد های ساخت یافته می توانند در داخل یکدیگر متداخل باشند ، مانند شکل ۲-۱۶ با مراجعه به این شکل ، repeat –until ، بخش then از  if – then – else را تشکیل می دهد ( که با خط چین های خارجی نشان داده شده است). ساختار if – then –else دیگر ، بخش else از شرط بزرگتر را نشان می دهد . در نهایت ، خود این شرط ، بلوک دومی در این دنباله خواهد بود . با متداخل نمودن این واحدها به این روش ، طرح منطقی پیچیده ای توسعه داده می شود . باید به این نکته توجه شود که فقط یکی از این بلوک های شکل ۲-۱۶ می توانند به پیمانه دیگری مراجعه داشته باشد . چه می توان انجام داد ؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.