مقاله شبیه سازی عددی اثر تغییر دبی سوخت و هوای مشعل گازسوز روی پارامتر های احتراقی نقاط مختلف محفظه احتراق در مقایسه با نتایج تجربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی عددی اثر تغییر دبی سوخت و هوای مشعل گازسوز روی پارامتر های احتراقی نقاط مختلف محفظه احتراق در مقایسه با نتایج تجربی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی عددی اثر تغییر دبی سوخت و هوای مشعل گازسوز روی پارامتر های احتراقی نقاط مختلف محفظه احتراق در مقایسه با نتایج تجربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی عددی اثر تغییر دبی سوخت و هوای مشعل گازسوز روی پارامتر های احتراقی نقاط مختلف محفظه احتراق در مقایسه با نتایج تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی عددی اثر تغییر دبی سوخت و هوای مشعل گازسوز روی پارامتر های احتراقی نقاط مختلف محفظه احتراق در مقایسه با نتایج تجربی :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

دراین مقاله عملکرد یک مشعل گازسوزخانگی بصورت تجربی وعددی با فرض گاز پروپان به عنوان سوخت و هوا به عنوان اکسید کننده مورد بررسی قرار گرفته است پارامترهای احتراقی شامل کسر مولی اجزا، دما و آلاینده ها در طول محفظه احتراقی در دبی سوخت و دبی های هوای معین اندازه گیری شده اند. همچنین هندسه مشعل فوق در نرم افزار گمبیت مدل شده و برای حل عددی از نرم افزار فلوئنت استفاده شده است. بدین منظور مدل احتراقی species transport، مدل توربولانسی standard ,k و مدل finite rate/eddy dissipation برای شبیه سازی تقابل شیمی و آشفتگی انتخاب شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.