مقاله تأثیر کار آفرینی بر اقتصاد گلخانه داری در بازاریابی محصولات گلخانه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر کار آفرینی بر اقتصاد گلخانه داری در بازاریابی محصولات گلخانه ای دارای ۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر کار آفرینی بر اقتصاد گلخانه داری در بازاریابی محصولات گلخانه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر کار آفرینی بر اقتصاد گلخانه داری در بازاریابی محصولات گلخانه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر کار آفرینی بر اقتصاد گلخانه داری در بازاریابی محصولات گلخانه ای :

تعداد صفحات:۳

چکیده:

کار آفرینی از محورهای اصلی و اساسی رشد و توسعه در هر کشور میباشد به طوری که صاحب نظران از آن به عنوان موتور توسعه اقتصادی و راه برون رفت کشورهای در حال توسعه از باتلاق توسعه نیافتگی یاد میکنند [ ۱]. کار آفرینی تبدیل ایده نو به محصول و یا خدمات است و مزایایی همچون تسهیل بازاریابی محصولات، ایجاد اشتغال، افزایش بهره وری، خود اتکایی و رشد اقتصادی در محصولات کشاورزی را به همراه خواهد داشت [ ۴].در این مطالعه، تأثیر کارآفرینی بر اقتصاد گلخانه داری در بازاریابی محصولات گلخانهای استان آذربایجان غربی با استفاده از دادههای مقطع زمانی ۲۴۱ گلخانه دار بررسی شده است . نتایج بدست آمده نشان میدهد که کار آفرینی بر میزان نهادههای مصرفی تأثیر منفی دارد. به عبارت دیگر کار آفرینی موجب کاهش میزان نهادههای مصرفی میشود. این در حالی است که، ریسک گریزی، بر میزان نهادههای مصرفی، تأث یر منفی می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.