مقاله بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

پژوهش حاضر با هدف میزان تاثیر پیوندهای رابطه مند ( مالی اجتماعیو ساختاری ) بر وفاداری مشتریان کلیه بانک ملت در شهر تهران انجام گرفتها ست جهت اجرا با استفاده از روش تحقیق توصیفی – پیمایشی نمونه ای متشکل از ۱۸۳ نفر از مشتریان کلیدی بانک ملت در شهر تهران با بهره گیری از ابزارهای اماری توصیفی و استنباطی مورد بررسی قرارگرفته اند نتایج به دست آمده نشان میدهند که پیوندهای اجتماعی و ارزشهای عملیاتی بر ارزشهای لذتی دارای تاثیر مثبت می باشند تاثیر مثبت پیوندهای ساختاری برارزشهای عملیاتی نیز تایید گردید همچنین نتایج نشان میدهند که هر دو گروه ارزشهاه عملیاتی و لذتی، بر وفاداری مشتری تاثیر مثبت دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.