پاورپوینت روابط صنعتی (ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت روابط صنعتی (ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی) دارای ۳۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت روابط صنعتی (ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت روابط صنعتی (ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی)

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت روابط صنعتی (ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی)

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت روابط صنعتی (ویژه دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی) :

اسلاید ۱ :

لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید: 

۱- ارایه مطالب کلاسی منطبق با رئوس مطالب درسی ارایه شده خواهد بود.

۲- موارد زیر از کتاب فوق، از محتوای امتحان حذف می باشند:

  • از ”وجدان کاری“ تا ”انتهای فصل اول“ (صفحات ۲۵-۲۳)
  • از ”وزارت کار و امور اجتماعی“ تا ”انتهای فصل سوم“ (صفحات ۸۴-۷۶)
  • از ”وضعیت کار زنان در ایران“ تا ”انتهای فصل ششم“ (صفحات ۱۶۶-۱۵۷)
  • از ”خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران“ تا انتهای فصل هفتم“ (صفحات ۱۹۹-۱۸۶)
  • فصل هشتم ”اتحادیه های کارگری در غرب، هندوستان و سازمان بین المللی کار“ (صفحات ۲۲۳-۲۰۱)

اسلاید ۲ :

  • موضوعات کار عملی:
  • ۱- سازمان بین المللی کار

    (International Labour Organization (ILO))

    ۲- مشارکت کارکنان در سازمان

    (Employee Participating)

    ۳- خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

    ۴- مفهوم و ارزش کار در اسلام

    ۵- مذاکره سازمانی و فنون آن

     (Negotiation Techniques)

    ۶- مفهوم و ارزش کار در سایر مکاتب

    ۷- تعارض و مدل های سازمانی غلبه بر آن

     (Conflict Management)

اسلاید ۳ :

  • موضوعات کار عملی:
  • ۸- فشارهای عصبی و روانی در محیط سازمان و راه های غلبه بر آن

    (Stress Management)

    ۹- آشنایی با قانون کار ایران

    ۱۰- ارگونومی

     (Ergonimy)

    ۱۱- روابط صنعتی و بهره وری

    ۱۲- کار از راه دور

    (Teleworking)

    ۱۳- ارتباطات و مدل های سازمانی آن

     (Communication)

     

اسلاید ۴ :

  • موضوعات کار عملی:
  • ۱۴- به سازی نیروی انسانی

    (Organizational Development (OD))

    ۱۵- بازرسی محیط کار

    ۱۶- انضباط کاری

    ۱۷- وجدان کاری

    ۱۸- رضایت شغلی و راه های ایجاد آن در سازمان

     (Job Satisfaction)

    ۱۹- انگیزش سازمانی

     (Motivaton)

اسلاید ۵ :

رئوس مطالب اصلی و عمده:

۱- مقدمه ای بر مفاهیم، تعاریف و تاریخچه روابط صنعتی

۲- نظریه ها و دیدگاه های روابط صنعتی

۳- رویکرد سیستمی و روابط صنعتی

۴- مزد و جایگاه آن در سیستم روابط صنعتی

۵- حقوق و قوانین کار و کارکرد آن در سیستم روابط صنعتی

۶- دولت و کارکرد آن در مباحث روابط صنعتی در سازمان

۷- سازمان های کارگری و کارفرمایی

۸- اختلاف و اعتصاب

۹- مذاکرات و پیمان های دسته جمعی و جایگاه آن در روابط صنعتی

۱۰- قراردادکار

اسلاید ۶ :

مفهوم کار 

برای کار تعاریف زیر ارایه شده است:

الف- معانی عام و عمومی

  • انجام دادن عمل
  • صرف انرژی و تبدیل آن
  • کار انسانی شامل آفرینش یک چیز فایده بخش است (برگسن).
  • کار چیزی است که انسان را از حیوان متمایز می سازد (پرودن).

اسلاید ۷ :

مفهوم کار 

برای کار تعاریف زیر ارایه شده است:

الف- معانی عام و عمومی

  • هر نوع تلاش و فعالیتی که انسان انجام می دهد خواه این فعالیت فردی، گروهی و یا سازمانی باشد و خواه این تلاش درونی و یا بیرونی.

برای مثال فردی که در کتابخانه می نشیند و فکر می کند نیز کار انجام می دهد و اگر در درون خود نیز می اندیشد کار انجام می دهد.

اسلاید ۸ :

برای کار تعاریف زیر ارایه شده است:

ب- معانی خاص

  • کار یک عمل انسانی است که فرد با تمام وجود و به سبب توانایی بر طبیعت تسلط پیدا می کند تا آن را در خدمت اهداف خود در آورد (مفهوم مدیریتی کار).
  • کار فعالیت و حرکتی است که کسی انجام می دهد و موجب می شود که چیزی مورد رغبت و نیاز دیگران قرار بگیرد به طوری که فرد مقابل حاضر است در برابر آن چیزی را بپردازد (مفهوم اقتصادی کار).

اسلاید ۹ :

برای کار انواع مختلفی ارایه شده است:

الف- از نظر زمان انجام کار

۱- کار روز: کار روز کاری است که زمان انجام آن از ساعت ۶ بامداد تا ساعت ۱۰ شب خواهد بود (قانون کار جمهوری اسلامی ایران).

اسلاید ۱۰ :

* انواع کار * 

برای کار انواع مختلفی ارایه شده است:

الف- از نظر زمان انجام کار

۲- کار شب: کار شب کاری است که زمان انجام آن بین ساعات ۱۰ شب و ۶ صبح باشد (قانون کار جمهوری اسلامی ایران).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.