پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل :
اسلاید ۱ :
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبارکباد
از اینکه تلفن همراه خویش را خاموش می کنید متشکریم
اسلاید ۲ :
چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟
تعریف روابط عمومی
تاریخچه روابط عمومی ( ایران و جهان )
وظایف روابط عمومی
روابط عمومی کارآمد
تکنیکهای روابط عمومی سنتی
روابط عمومی الکترونیک
تکنیکهای روابط عمومی مدرن
اسلاید ۳ :
چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟
ارتباطات زیربنای توسعه
روابط عمومی ابزار اطلاع رسانی دولت
روابط عمومی ابزار کاهش شکاف دولت-ملت
ضعف دستگاه اطلاع رسانی دولت
اسلاید ۴ :
تعریف روابط عمومی
۱- کوشش مدیران برای ترغیب مردم یا نفود در افکار آنان از طریق وسایل ارتباطی
۲- تلاش ها و اقدام های آگاهانه ، برنامه ریزی شده برای استقرار و کسب تقاهم متقابل بین یک سازمان و گروهها
۳- کوششی برای تاثیر گذاری و ایجاد تغییر در افکار عمومی
۴-انتقال و تجزیه تحلیل نظرات مدیریت موسسه به مخاطبان و برعکس
۵- آیینه تمام نمای یک مؤسسه
اسلاید ۵ :
تعریف روابط عمومی
۶- اطلاع از افکار عمومی ، سنجش و ارزشیابی
۷- چشم ، گوش و زبان سازمان
۸- داشتن رابطه خوب با دیگران
۹-اقدام به کارهایی برای افزایش و تقویت رابطه با مردم
۱۰- مدیریت ارتباط میان یک سازمان و افرادی که با سازمان سر و کار دارند
۱۱- هنر کاربرد خردمندانه از رسانه های جمعی برای نفوذ در افکار جمعی
اسلاید ۶ :
تعریف روابط عمومی
روابط عمومی ، وظیفه مدیریتی و روشنی است که برای ایجاد و نگهداری راه ها و خطوط متقابل ارتباط ، درک ، پذیرش و همکاری بین یک سازمان و مردمی که با آن سر و کار دارند ، کمک می کند و این مسئله مستلزم داشتن مدیریت مسائل با بحث ها و موضوعاتی است که مدیریت را برای اطلاع داشتن و پاسخگویی به افکار عمومی آماده می کند ( تجزیه و تحلیل ۴۷۲ تعریف – رکس هارلو)
اسلاید ۷ :
جهان : در سال ۱۹۰۶ میلادی توسط خبرنگار
(آی وی لی )) – نیویورک آمریکا – شرکت راه آهن
ایران :در سال ۱۳۳۰ شمسی دکتر حمید نطقی – شرکت نفت ایران و انگلیس
( پدر روابط عمومی ایران )
اسلاید ۸ :
نظریه تبلیغات یا مطبوعاتی در روابط عمومی( یکسویه – دروغ )
نظریه اطلاع رسانی یا اطلاع عمومی( یکسویه- حقیقت )
نظریه الگوی دو سویه نا همسنگ ( سازمان محور)
نظریه الگوی دوسویه همسنگ ( مخاطب محور)
اسلاید ۹ :
۱- شناخت مسئله یا مشکل
۲- برنامه ریزی( چه باید کرد؟،چرا؟چگونه؟)
۳-اجرای برنامه
۴-ارزیابی
اسلاید ۱۰ :
سبک کلاسیک یا سنتی (تنها اجرای تصمیمات مدیر)
سبک ایدئولوژیک (قبولاندن غیر علمی و یکطرفه به
مخاطب) – ایران بعد از انقلاب
سبک اندیشه (دموکراتیک،مشارکتی،درگیری پویای مخاطب )
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.