پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت روابط عمومی از نظر تا عمل :

اسلاید ۱ :

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبارکباد

از اینکه تلفن همراه خویش را خاموش می کنید متشکریم

اسلاید ۲ :

چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟

تعریف روابط عمومی

تاریخچه روابط عمومی ( ایران و جهان )

وظایف روابط عمومی

روابط عمومی کارآمد

تکنیکهای روابط عمومی سنتی

روابط عمومی الکترونیک

تکنیکهای روابط عمومی مدرن

اسلاید ۳ :

چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟

ارتباطات زیربنای توسعه

روابط عمومی ابزار اطلاع رسانی دولت

روابط عمومی ابزار کاهش شکاف دولت-ملت

ضعف دستگاه اطلاع رسانی دولت

اسلاید ۴ :

تعریف روابط عمومی

۱- کوشش مدیران برای ترغیب مردم  یا نفود در افکار آنان از طریق وسایل ارتباطی

۲- تلاش ها و اقدام های آگاهانه ، برنامه ریزی شده برای استقرار و کسب تقاهم متقابل بین یک سازمان و گروهها

۳- کوششی برای تاثیر گذاری و  ایجاد تغییر در افکار عمومی

۴-انتقال و تجزیه تحلیل نظرات مدیریت موسسه به مخاطبان و برعکس   

۵- آیینه تمام نمای یک مؤسسه

اسلاید ۵ :

تعریف روابط عمومی

۶- اطلاع از افکار عمومی ، سنجش و ارزشیابی

۷- چشم ، گوش و زبان سازمان   

۸- داشتن رابطه خوب با دیگران

   ۹-اقدام به کارهایی برای افزایش و تقویت رابطه با مردم    

۱۰- مدیریت ارتباط میان یک سازمان و افرادی که با سازمان سر و کار دارند

۱۱- هنر کاربرد خردمندانه از رسانه های جمعی برای نفوذ در افکار جمعی

اسلاید ۶ :

تعریف روابط عمومی

    روابط عمومی ، وظیفه مدیریتی و روشنی است که برای ایجاد و نگهداری راه ها و خطوط متقابل ارتباط ، درک ، پذیرش و همکاری بین یک سازمان و مردمی که با آن سر و کار دارند ، کمک می کند و این مسئله مستلزم داشتن مدیریت مسائل با بحث ها و موضوعاتی است که مدیریت را برای اطلاع داشتن و پاسخگویی به افکار عمومی آماده می کند ( تجزیه و تحلیل ۴۷۲ تعریف – رکس هارلو)

اسلاید ۷ :

جهان : در سال ۱۹۰۶ میلادی توسط خبرنگار

(آی وی لی )) – نیویورک آمریکا – شرکت  راه آهن

ایران :در سال ۱۳۳۰ شمسی دکتر حمید نطقی – شرکت نفت ایران و انگلیس

( پدر روابط عمومی ایران )

اسلاید ۸ :

نظریه تبلیغات یا مطبوعاتی در روابط عمومی( یکسویه – دروغ )

نظریه اطلاع رسانی یا اطلاع عمومی( یکسویه- حقیقت )

نظریه الگوی دو سویه نا همسنگ ( سازمان محور)

نظریه الگوی دوسویه همسنگ ( مخاطب محور)

اسلاید ۹ :

۱- شناخت مسئله یا مشکل

۲- برنامه ریزی( چه باید کرد؟،چرا؟چگونه؟)

۳-اجرای برنامه

۴-ارزیابی

اسلاید ۱۰ :

سبک کلاسیک یا سنتی (تنها اجرای تصمیمات مدیر)

سبک ایدئولوژیک (قبولاندن غیر علمی و یکطرفه به

مخاطب) – ایران بعد از انقلاب

سبک اندیشه (دموکراتیک،مشارکتی،درگیری پویای مخاطب )

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.