مقاله بررسی تاثیر توام تغییر محل و تعداد سوراخهای انژکتور برروی فرایند احتراق و تولید آلاینده ها در موتورهای دیزلی پاشش مستقیم بااستفاده از مدلهای میدان جریان (CFD)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر توام تغییر محل و تعداد سوراخهای انژکتور برروی فرایند احتراق و تولید آلاینده ها در موتورهای دیزلی پاشش مستقیم بااستفاده از مدلهای میدان جریان (CFD) دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر توام تغییر محل و تعداد سوراخهای انژکتور برروی فرایند احتراق و تولید آلاینده ها در موتورهای دیزلی پاشش مستقیم بااستفاده از مدلهای میدان جریان (CFD)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر توام تغییر محل و تعداد سوراخهای انژکتور برروی فرایند احتراق و تولید آلاینده ها در موتورهای دیزلی پاشش مستقیم بااستفاده از مدلهای میدان جریان (CFD)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر توام تغییر محل و تعداد سوراخهای انژکتور برروی فرایند احتراق و تولید آلاینده ها در موتورهای دیزلی پاشش مستقیم بااستفاده از مدلهای میدان جریان (CFD) :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

در مقاله حاضر به منظور بررسی اثر محل و تعداد سوراخهای نازل انژکتور با استفاده از یک مدل CFD سه بعدی به مطالعه برروی موتور دیزلی پاشش مستقیم OM-355 محصول شرکت مرسدس بنز پرداخته شدهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.