مقاله دسته بندی تطبیقی روشهای وب کاوی و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله دسته بندی تطبیقی روشهای وب کاوی و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دسته بندی تطبیقی روشهای وب کاوی و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دسته بندی تطبیقی روشهای وب کاوی و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دسته بندی تطبیقی روشهای وب کاوی و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

شبکه جهانی وب در چند سال اخیر از یک جامعه تحقیقاتی به بزرگترین و عمومی ترین راه برای ارتباط و پخش اطلاعات توسعه یافته است وب کاوی یکی از متدهایی است که با کمترین دخالت کاربر و بصورت خودکار الگوها و رابطه های منطقی را بیان می کند مهمترین کاربرد وب کاوی درعرصه تجارت و اقتصاد است که منجر به شناسایی بسیاری از حقایق و عوامل موثر در مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات مناسب به مشتریان از طریق رفتار و چگونگی ارتباط با سیستم شده است دراین مقاله سعی شده است رهیافت یکپارچه شده ای از تکنیکهای داده کاوی برای کشف دانش مدیریت ارتباط با مشتری در عملیات تجاری، عملیات وب سایت در تجارت شبکه جهانی وب برای کمک به مدیران وب سایت در رسیدن به تجارت هوشمند پویا مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد وب کاوی از تکنیکهای داده کاوی درعرصه وب استفاده می کند و همچنین داده کاوی یکی از عناصر مدیریت ارتباط با مشتری است که از این تکنیکها برای تعامل و ارتباط با مشتریان استفاده می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.