مقاله ارایه مدل تربیت مدیران کارآمد در بخش تعاون با تکیه برسه جنبه آموزش پژوهش و ترویج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارایه مدل تربیت مدیران کارآمد در بخش تعاون با تکیه برسه جنبه آموزش پژوهش و ترویج دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارایه مدل تربیت مدیران کارآمد در بخش تعاون با تکیه برسه جنبه آموزش پژوهش و ترویج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارایه مدل تربیت مدیران کارآمد در بخش تعاون با تکیه برسه جنبه آموزش پژوهش و ترویج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارایه مدل تربیت مدیران کارآمد در بخش تعاون با تکیه برسه جنبه آموزش پژوهش و ترویج :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

هدف پژوهش حاضر ارایه چارچوب مناسب برای تربیت مدیران کارآمد در بخش تعاون کشور با تکیه بر سه جنبه آموزش، پژوهش و ترویج می باشد روش تحقیق توصیفی پیمایشی، جامعه پژوهش کلیه مدیران بخش تعاونی در سهسطح ارشد وزارتخانه میانی اتاقهای تعاون و اتحادیه ها و اجرایی مدیران عامل شرکتهای تعاونی بوده نمونه آماری ۲۰۰ نفر از مدیران سطوح سهگانه ذکر شده بودند که به شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شدها ست پرسشنامهمذکور در سه حیطه آموزش پژوهش و ترویج دارای ۳۰ شاخص مرتبط و در مدیریت کارآمد با ۶ مولفه اصلی طراحی شد ۶ مولفه اصلی بدست آمده از پژوهش در زمینه مدیریت کارآمد عبارتند از: مدیریتمشارکتی، توسعه منابع انسانی، توانمندسازی فناوری اطلاعات و ارتباطات، یادگیری سازمانی و کارآفرینی را که به عنوان محورهای اصلی تربیت مدیران کارآمد انتخاب و با استفاده از آمار توصیفی و اتنباطی فاصله وضع موجود و مطلوب این مولفه ها از دید مدیران سطوح سه گانه برآورد وازطریق تحلیل عاملی اولویت بندی آنها نیز انجام شد.نتایج یافته ها نشان داد که بین وضع موجود و مطلوب از نظر مدیران تفاوت معنادار وجود دارد سپس با توجه به یافته های فوق برای ارتقا و اصلاح نظام آموزش پژوهش و ترویج و با عنایت به برنامه های بلندمدت میان مدت وکوتاه مدت توسعه و سند چشم انداز مفاهیم اصلی و سازوکارهای مناسب با آنها در قالب یک چارچوب ادراکی طراحی و پیشنهاد گردیده است پژوهشگر جهت تعییندرجه تناسب این چارچوب ادراکی از نظر ارزشمند ۲۷ نفر ازمتخصصان خبره امر بهره مند گردید که درجه تناسب درمجموع نمره ۹۷ از ۱۰۰ برآورد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.