مقاله بازاندیشی برنامه ریزی آموزشی ترویجی با تاکید برسبکهای یادگیری کشاورزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاندیشی برنامه ریزی آموزشی ترویجی با تاکید برسبکهای یادگیری کشاورزان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاندیشی برنامه ریزی آموزشی ترویجی با تاکید برسبکهای یادگیری کشاورزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاندیشی برنامه ریزی آموزشی ترویجی با تاکید برسبکهای یادگیری کشاورزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاندیشی برنامه ریزی آموزشی ترویجی با تاکید برسبکهای یادگیری کشاورزان :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

آموزش فرایندی پیچیده است که هرگونه ساده نگری در مورد آن می تواند منجر به هدررفتن نیروها و امکانات شود بنابراین توسعه اموزش و ایجاد تحول در آن نیازمند شناخت فرایند آموزش و آگاهی از شیوه های نوین اجرای آن می باشد این موضوع در آموزشهای ترویجی اهمیت بیشتری دارد چرا که آموزشهای ترویجی به عنوان یک ابزار موثر برای بهبود و ارتقا دانش بینش و مهارتهای کشاورزی مدنظر بوده است با توجه به اینکه از نیمهدوم قرن بیستم به بعد دخالت متغیرهای شناختی در یادگیری تصریح گردید و برنامه ریزی آموزشی براساس سبک یادگیری افراد مورد تاکید قرار گرفته است از این رو توجه به ویژگیهای روانشناختی فراگیران و طراحی و اجرای برنامه های آموزی متناسب با سبکهای یادگیری در برنامهر یزی های آموزشی ترویجی منجرب ه اثربخش تر شدن این آموزشها می شود. هدف پژوهش حاضر شناسایی و مقایسه سبکهای یادگیری کشاورزان به منظور اثربخش کردن برنامه ریزی های آموزشی ترویجی می باشد کشاورزان استان بوشهر گیلان و مرکز جامعه آماری این تحقیق را تشکیل میدهند N=1136910 , حجم نمونه ۷۱۵ نفر انتخاب گردید پرسشنامه تحقیق از دو قسمت تشکیل شده بخش اول شامل ویژگی های فردی اقتصادی و شناسه های آموزشی و ترویجی و بخش دوم گویه های سیزده گانه سبک شناسی یادگیری VARK بودهاست روایی محتوایی آن توسط اساتید صاحبنظر دانشگاه تهران و پایایی آن با محاسبه ضریب کرونباخ آلفا مورد تایید قرارگرفت. نتایج این پژوهش نشان داد که سبک حرکتی یا جنبشی نسبت به سایر سبکهای یادگیری با میانگین m=5/56 بیشترین کاربرد را برای کشاورزان دارد سبکهای یادگیری شنیداری، دیداری و خواندن و شنیدن به ترتیب با میانگین های ۳/۸۳ ، ۲/۵۸ و ۲/۵۶ درارجحیت دوم و سوم و چهارم کاربرد برای کشاورزی دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.