مقاله بررسی اثر راهبردهای ترویجی و عوامل روانشناختی- اقتصادی بر مشارکت اقتصادی زنان روستایی؛ مطالعه موردی شهرستان همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر راهبردهای ترویجی و عوامل روانشناختی- اقتصادی بر مشارکت اقتصادی زنان روستایی؛ مطالعه موردی شهرستان همدان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر راهبردهای ترویجی و عوامل روانشناختی- اقتصادی بر مشارکت اقتصادی زنان روستایی؛ مطالعه موردی شهرستان همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر راهبردهای ترویجی و عوامل روانشناختی- اقتصادی بر مشارکت اقتصادی زنان روستایی؛ مطالعه موردی شهرستان همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر راهبردهای ترویجی و عوامل روانشناختی- اقتصادی بر مشارکت اقتصادی زنان روستایی؛ مطالعه موردی شهرستان همدان :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

در تمامی جوامع، زنان روستایی به عنوان یک عامل مهم در نیل به اهداف توسعه روستایی مطرح بوده و در واقع نیمی از نیروی انسانی مورد نیاز توسعه روستایی میباشند. در این مطالعه به منظور بررسی اثر عوامل اقتصادی و اجتماعی بر مشارکت اقتصادی زنان روستایی، از الگوی کیفی لوجیت استفاده شده است. اطلاعات مورد نیاز در شهرستان همدان برای سال ۱۳۸۸ به روش پیمایشی با استفاده از روش کوکران تعداد ۲۵۶ نفر به روش انتساب متناسب طبقهای انتخاب گردید. همچنین برای این منظور، اثر متغیرهایی چون اختلاف سنی با همسر، میزان تحصیلات، میزان اعتماد به نفس، خوداثربخشی، احساس قدرت، نگرش جنسیتی، برنامههای ترویجی، میزان درآمد و پس انداز بر میزان مشارکت اقتصادی زنان روستایی تعیین شده است. در نهایت میزان خالص اثر، میزان کشش و اثر نهایی در هریک از متغیرها برآورد گردید. به عبارت دیگر به کمک آمارهی برآوردی کشش، مشخص شد که با افزایش یک درصدی در میزان هر یک از متغیرهای مورد بررسی، میزان احتمال مشارکت زنان روستایی چند درصد تغییر خواهد کرد. همچنین با توجه آمارهی برآوردی اثر نهایی، مشخص گردید که با تغییر یک واحدی در هر یک از متغیرها، احتمال مشارکت چه میزان تغییر خواهد کرد. در نهایت راهبردهای ترویجی متناسب با نتایج مطالعه جهت بهبود وضعیت مشارکت زنان روستایی ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.