مقاله بررسی اثرات دینامیکی عبور واگن از محل اتصال ریلها برفریم بوژی Y25


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات دینامیکی عبور واگن از محل اتصال ریلها برفریم بوژی Y25 دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات دینامیکی عبور واگن از محل اتصال ریلها برفریم بوژی Y25  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات دینامیکی عبور واگن از محل اتصال ریلها برفریم بوژی Y25،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات دینامیکی عبور واگن از محل اتصال ریلها برفریم بوژی Y25 :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

درخطوط ریلی اتصال ریلها به یکدیگر با روشهای مختلفی مانند جوش پیچ و مهره و ; صورت میگیرد لذا استفاده از هرکدام ازاین روشها برای اتصال ریلها و بهره برداری از بوژی ها در مسیرهای مختلف باعث ایجاد شرایطی می گردد که برعملکرد زیرسیستمهای ناوگان ریلی اثر می گذارد با توجه به استفاده فراوان بوژی Y25 درسیستم ریلی دنیا عملکرد و رفتار دینامیکی مقاومتی آن درشرایط بهره برداری متفاوت مورد بررسی قرارگرفته است. دراین مقاله به بررسی تنشی اثر نیروهای ضربه ای ناشی از عبور قطار از روی اتصالات پیچ و مهره ای ریل ها برروی فریم بوژی Y25 پرداخته شدها ست به منظور این بررسی ابتدا مدل FEMاین فریم درافزارANSYS LS_DYNA تهیه و نیروهای ضربه ناشی از اتصالات ریل ها در سرعتهای مختلف به آن اعمال گردیده است. نتایج بدست آمده از تحلیل تنشی مدل نشان میدهد که فریم این بوژی نسبت به بارهای ضربه ای دربرخی نقاط حساس بوده و دارای مقاومت کمتری میباشد این نتایج با انچه که دربهره برداری این بوژی ها درواگنهای مولد بخار شرکت رجا رخ میدهد تطابق نزدیکی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.