مقاله بررسی دینامیک طولی واگن باری دومحوره
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی دینامیک طولی واگن باری دومحوره دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی دینامیک طولی واگن باری دومحوره کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دینامیک طولی واگن باری دومحوره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی دینامیک طولی واگن باری دومحوره :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
دراین مقاله به بررسی دینامیکی طولی محاسبه ی سرعت و جابجایی واگن دومحوره درطول یک رام قطار و همچنین نیروهای وارد برراستای طولی پرداخته می شود دراین حوضه ی مطالعاتی سه حالت مورد بررسی قرار میگیرد درحالت شروع به حرکت و شتاب گیری درحالت ترمزگیری و درحالت ضربه و کشش با توجه به استاندارد واگن دو محوره برای برقراری پایداری و اطمنان از حرکت واگن در سیر قطار با دو نوع قلاب زنجیره ای و اتوماتیک SA3 ودرنظر گرفتن استانداردها و عوامل موثر می توان از نظر دینامیکطولی مورد ارزیابی نمود با استفاده از نرم افزار Adams/Rail به شبیه سازی مدل دینایمیک یک رام قطار با واگنهای دوم محوره انجام میگیرد مقایسه نتایج تحلیلی و نرم افزاری به بررسی دینامیک طولی واگن دومحوره پرداخته می شود عوامل موثر دردینامیک طولی عبارتنداز تعداد لوکوموتیو واگنها وزن ابعاد و شیب و میزان قوس مسیر، مشخصات سیستم ترمزانواع تجهیزات کششی و ضربه گیر استفاده شده سرعت قطار و نحوه ترمز گیری با توجه به بررسی های انجام شده میتوان بطور خلاصه سه کاربرد اصلی از نتایج تحلیل دینامیک طولی بهره گیری نمود. نوع کوپلینگ و ضربه گیر بین واگنهای دومحوره نحوه آرایش واگنهای دومحوره به منظور جلوگیری از پدیده خروج از خط حداکثر سرعت مجاز واگنهای خالی و پر دریک رام قطار با توجه به قلاب و اتصال واگنها دومحوره
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.