مقاله بررسی فاکتورهای موثربرچسبندگی بین ریل و چرخ قطار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی فاکتورهای موثربرچسبندگی بین ریل و چرخ قطار دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی فاکتورهای موثربرچسبندگی بین ریل و چرخ قطار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فاکتورهای موثربرچسبندگی بین ریل و چرخ قطار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی فاکتورهای موثربرچسبندگی بین ریل و چرخ قطار :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
چسبندگی میان ریل و چرخ قطار بصورت اصطکاک موجود جهت ترمز گرفتن و ایجاد نیروی کشندگی میان چرخ و ریل تعریف می شود درخطوط راه آهن سریع السیر چسبندگی بین ریل و چرخ مساله مهمی درحفظ ایمنی و پایداری قطار درهنگام ترمز کردن شروع حرکت به خصوص در شرایط مرطوب می باشد این مقاله به بررسی تجربیات مختلف جهت تعیین تاثیر زبری سطح جهت و ارتفاع زبری و دمای آب برچسبندگی بین چرخ و ریل می پردازد براساس نتایج تجربی حاصل از این آزمایشها روش قابل ملاحظه ای برای بهبود شرایط چسبندگی بین ریل و چرخ در شرایط مرطوب بدست می آید بدین ترتیب که با بالا بردن درجه حرارت آب افزایش انحراف استاندارد ارتفاع زبری یا کنترل جهت گیری زبری م یتوان چسبندگی را افزایش داد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.