مقاله بررسی نقش بخش خصوصی در ارائه خدمات ترویجی از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی وکشاورزی در شهرستان های ارومیه و خوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش بخش خصوصی در ارائه خدمات ترویجی از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی وکشاورزی در شهرستان های ارومیه و خوی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش بخش خصوصی در ارائه خدمات ترویجی از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی وکشاورزی در شهرستان های ارومیه و خوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش بخش خصوصی در ارائه خدمات ترویجی از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی وکشاورزی در شهرستان های ارومیه و خوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش بخش خصوصی در ارائه خدمات ترویجی از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی وکشاورزی در شهرستان های ارومیه و خوی :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

علیرغم اهمیت فراوان بخش کشاورزی در اشتغا لزایی، تولید، درآمد و تأمین نیازهای جامعه و با سرمایه گذاری های نسبتاً وسیع که اغلب از طریق کمک های دولتی به انجام رسیده است، بهره وری و تولید در بخش کشاورزی با توجه به نرخ فزاینده رشد جمعیت و احتیاجات غذایی بیشتر، رشد چشمگیری نداشته است. خدمات ترویج کشاورزی که محور توسعه بخش کشاورزی به حساب می آید، تا کنون به وسیله بخش دولتی به انجام رسیده است و بخاطر عدم انجام مطلوب کارکردهای محوله، اقداماتی نظیر اصلاح ساختاری، تمرکز زدایی و خصوص یسازی برای ترویج کشاورزی یک ضرورت مهم شناخته شده است. هدف کلی این تحقیق، بررسی نقش بخش خصوصی در ارائه خدمات ترویجی و کشاورزی در شهرستا نهای ارومیه و خوی از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی می باشد. اهداف اختصاصی این تحقیق شامل موارد زیر است: ۱)شناخت و مطالعه میزان، نحوه، و حیطه فعالیت ارائه دهندگان خدمات ترویجی اعم از مؤسسات تولیدی، توزیع کنندگان نهاد ههای کشاورزی، مشاوران خصوصی، و سازمانهای کشاورزی. ۲) شناخت و بررسی عوامل مؤثر بر فرایند خصوصی سازی ترویج کشاورزی از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی ۳) شناخت موانع و محدودیت های موجود در مسیر خصوص یسازی ترویج از دیدگاه ارائه دهندگان خدمات ترویجی. نتایج تحقیق نشان داد که مهمترین عوامل برای شکل گیری خصوصی سازی در ترویج کشاورزی عدم هماهنگی خدمات و برنامه های ترویجی با نیازهای مخاطبان و منابع مالی محدود و توزیع نابرابر آن و تمرکززدایی در تصمیم گیریها در ارائه خدمات می باشد. با ملزم نمودن واحدهای تولیدی فعال در زمینه محصولات کشاورزی و با ملزم نمودن تعاونی های روستایی و کشاورزی به انجام وظایف ترویج، هزینه در بخش خصوصی کاهش می یابد و کارکنان بخش خصوصی با انگیزه و توان بیشتری فعالیتهای خود انجام می دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.