مقاله مدلسازی کامپیوتری چرخ و محور مستقل و مقایسه آن با چرخ و محور معمولی از لحاظ پایداری حرکت و میزان سایش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی کامپیوتری چرخ و محور مستقل و مقایسه آن با چرخ و محور معمولی از لحاظ پایداری حرکت و میزان سایش دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی کامپیوتری چرخ و محور مستقل و مقایسه آن با چرخ و محور معمولی از لحاظ پایداری حرکت و میزان سایش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی کامپیوتری چرخ و محور مستقل و مقایسه آن با چرخ و محور معمولی از لحاظ پایداری حرکت و میزان سایش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی کامپیوتری چرخ و محور مستقل و مقایسه آن با چرخ و محور معمولی از لحاظ پایداری حرکت و میزان سایش :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
دراین پروژه سعی شده تا با مدلسازی کامپیوتری واگنی مجهزبه چرخ ومحور مستقل و معمولی به کمک نرم افزار ADAMS/Rail مقایسه ای بین خصوصیات رفتاری این نوع سیستمها درمقایسه با واگنهای مجهز به چرخ و محور معمولی بعمل آید همانگونه که از عنوان مقاله هم برمی آید مقایسه عمده بین این دو سیستم درزمینه میزان پایداری جانبی آنها درخط صاف و رفتار سایشی آنها درمسیرهای قوسدار میب اشد درانتهای نتایج حاصل ازمدلسازی دینامیکی با کارهای مشابهی که دراین زمینه انجام شده مقایسه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.