پاورپوینت تاثیر خرید یا عدم خرید لوله توسط
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت تاثیر خرید یا عدم خرید لوله توسط دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت تاثیر خرید یا عدم خرید لوله توسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت تاثیر خرید یا عدم خرید لوله توسط
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت تاثیر خرید یا عدم خرید لوله توسط
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت تاثیر خرید یا عدم خرید لوله توسط :
اسلاید ۱ :
nشرکتهای آب و فاضلاب روستایی همواره با حجم بسیاربالایی از پروژه ها با مبالغ اجرایی پایین درگیر بوده اند ، در این راستا فهرست بهاء قدیم خط انتقال و توزیع (که در آن تهیه مصالح بعهده کارفرما بوده است) تفاوت فاحشی با فهرست بهاء آب روستایی جدید دارد.
nلذا نظر مدیران محترم صنعت آب و فاضلاب به ویژه مدیران محترم عامل روستایی استانهای کشور را به موارد زیر معطوف می دارم.
اسلاید ۲ :
lبرآورد ارائه شده نشانگر تفاوت فاحش قیمت تمام شده پروژه بر اساس فهرست بهاء قدیم و جدید می باشد (حدود ۵/۱ برابر) که تامین اعتبار پروژه های روستایی با اعتبارات محدود استانی یکی از مهم ترین مشکلات در تصویب اعتبارات در کمیته های برنامه ریزی استان و شهرستانها می باشد.
lنظر حضار محترم را به محاسن و معایب فهرست بهای جدید معطوف می دارم.
اسلاید ۳ :
محاسن:
.۱با خرید لوله توسط پیمانکار حجم کار شرکتهای آب و فاضلاب روستایی در خصوص اقلام و محاسبه جزئیات اتصالات کاهش عمده ای پیدا می کند.
.۲هزینه انبارداری کاهش می یابد و کنترل اقلام نیاز به تشریفات اداری جهت ورود و خروج ندارد.
.۳کار دستگاه نظارت در خصوص کنترل مقدار لوله مصرف شده و لوله تحویل داده شده آسان می گردد.
اسلاید ۴ :
- با توجه به ملحوظ داشتن ۳۰% هزینه بالاسری سود پیمانکاران به نحو مطلوب در این فهرست بها منظور گردیده است.
- با عنایت به اینکه تهیه کلیه اقلام به عهده پیمانکار می باشد ، در پروژه ها اقلام برگشتی وجود نداشته و باعث کاهش حجم انبار داری شرکتها می گردد.
- با تاکید بر پیمانی شدن پروژه ها در صورت استفاده از فهرست بهاء آب روستایی ، موافقتنامه مبادله شده تماماً به صورت پیمانی مبادله خواهد گردید.
l
اسلاید ۵ :
.۱با توجه به اینکه کارخانجات متعددی لوله پلی اتیلن تولید می کنند که گاهاً قیمتها و کیفیتهای مختلفی را دارا می باشند ،کنترل کیفیت محصول خریداری شده توسط پیمانکار مشکل می باشد. (بخصوص اتصالات)
.۲در اجرای مجتمع های آبرسانی ، لوله گذاری با قطرهای بالای ۳۱۵ میلیمتر پیش بینی نگردیده است.
.۳عدم وجود اعتبارات کافی از منابع استانی باعث نیمه تمام اجرا شدن پروژه ها گردیده و نمی توان پروژه ها را در یک مرحله اجرا نمود لیکن در فهرست بهای قدیمی خرید در یک مرحله و اجرا در مرحله دیگر انجام می گرفت.
اسلاید ۶ :
- با توجه به پراکندگی روستاها و عموماً دور دست بودن و کوچکی پروژه ها عمدتاً شرکتهای بزرگ پیمانکاری در مناقصات این پروژه ها شرکت نمی کنند و پیمانکاران محلی نیز عموماً قدرت و توان خرید لوله را در ابتدای پروژه با توجه به پیش پرداختهای پیش بینی شده ندارند.
- در برخی موارد به دلیل عدم اهتمام پیمانکاران به خرید لوله در ابتدای کار مشکلات اجتماعی عدیده ای ناشی از نیمه کاره رها شدن پروژه و عدم لوله گذاری به موقع ترانشه ها موجبات نارضایتی روستائیان را فراهم می نماید.
- برخی پیمانکاران به علت توان مالی ضعیف در پرداخت قیمت لوله ها به شرکتهای تولید کننده ، مشکلاتی را در این مدت به وجود آورده اند که باعث درگیری و گاهی اوقات منجر به تعطیلی و یا تعلیق پروژه شده است.
l
اسلاید ۷ :
بدیهی است که استفاده بهینه از کلیه عوامل تولید و زمان، افزایش کارایی ، کاهش هزینه ها ، جلوگیری از اسراف و تبذیر دربودجه عمومی دولت ، ایجاد نظم و انضباط مالی ، توجه به تسریع در اتمام و بهره برداری پروژه ها تنها از طریق استفاده بجا از منابع مالی محدود دولت امکان پذیر است .
بنابراین پیشنهاد میگردد به جای افزایش قیمت تمام شده پروژه ها ی آب روستایی ، پرداخت تعدیل های گوناگون ( از قبیل شاخص تورم و ما به التفاوت قیمت ها) که همراه با طولانی شدن اجرای پروژه ها می باشد ، از اجرای پروژه ها با قیمت تمام شده پایین حمایت کرد و دست دولت را برای سرمایه گذاری و خدمات دهی بیشتر به کشورباز گذاشت . البته اجرای این سیاست ها هیچ گونه منافاتی با واگذاری امور به بخش خصوصی ندارد . چرا که بخش خصوصی که همانا تولید کننده لوله ها و اتصالات هستند ، هیچ گونه رابطه ای با دولت ندارد بلکه با اجرای این سیاست ها، ییمانکاران میانی به جای افزایش بهره وری و اجرای کار فنی از قبیل خرید و فروش دوباره ی لوله و اتصالات به سود های کلانی خواهند رسید .
اسلاید ۸ :
با توجه به جمیع جوانب فهرست بهای جدید چنانچه در مراحل انجام مناقصه دقت کافی در برگزیدن پیمانکاران توانمند در پرو ژه ها ی بزرگ صورت پذیرد ، فهرست بهای آب روستایی توصیه می گردد . ولی در خصوص پرو ژه های کوچک به دلیل عدم تمایل شرکت های بزرگ در این پرو ژ ه ها و استفاده از پیمانکاران محلی و عموما با توان مالی پائین در جهت بالا بردن کیفیت اجرا ء خرید لو له ها توسط کار فرما مناسب تر است . همچنین در پرو ژه هایی که در پایان سال ابلا غ می گردند ( از محل اعتبارات متمم ) با توجه به فرصت کم جهت اجرا به تجربه ثابت شده چنانچه مرحله خرید لوله ها و اجرای کار بصورت موازی انجام پذیرد ( لوله توسط کار فرما ، اجرا توسط پیمانکار ) سرعت اجرای کار (محدودیت زمان)افزایش پیدا می کند .
l
اسلاید ۹ :
lدرخاتمه این شرکت اجرای پروژه های عمرانی خود را بر اساس مبادله موافقت نامه و ضوابط و آیین نامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دست اجرا دارد .
lفلذا موارد اشاره شده صرفاً جهت استحضار وبررسی وبهره برداری لازم به سمع و نظر مدیران محترم میرسد.
lموفق و پیروز باشید
اسلاید ۱۰ :
از حوصله و دقت نظر حاضرین در جلسه سپاسگزارم
آدرس: قزوین میدان شهید بابایی خیابان شهید دستغیب نبش کوچه ۲۰ کد پستی ۳۷۴۸۷-۳۴۱۴۶
تلفن: ۲۸-۳۳۴۳۰۲۷-۰۲۸۱
نمابر: ۳۳۳۲۰۷۰-۰۲۸۱
تلفن گویا: ۳۳۲۶۰۳۷-۰۲۸۱
سایت اینترنتی: abfar-qazvin.com www.
پست الکترونیکی: falah@abfar-qazvin.com
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.