مقاله تبیین نیازهای آموزش دانشجویان درزمینه وظایف تجاری کارآفرینی با استفاده از مدل نیاز سنجی بوریچ و مدل تجزیه و تحلیل کوادرانت از دیدگاه اساتید و دانشجویان کشاورزی غرب کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین نیازهای آموزش دانشجویان درزمینه وظایف تجاری کارآفرینی با استفاده از مدل نیاز سنجی بوریچ و مدل تجزیه و تحلیل کوادرانت از دیدگاه اساتید و دانشجویان کشاورزی غرب کشور دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین نیازهای آموزش دانشجویان درزمینه وظایف تجاری کارآفرینی با استفاده از مدل نیاز سنجی بوریچ و مدل تجزیه و تحلیل کوادرانت از دیدگاه اساتید و دانشجویان کشاورزی غرب کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین نیازهای آموزش دانشجویان درزمینه وظایف تجاری کارآفرینی با استفاده از مدل نیاز سنجی بوریچ و مدل تجزیه و تحلیل کوادرانت از دیدگاه اساتید و دانشجویان کشاورزی غرب کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین نیازهای آموزش دانشجویان درزمینه وظایف تجاری کارآفرینی با استفاده از مدل نیاز سنجی بوریچ و مدل تجزیه و تحلیل کوادرانت از دیدگاه اساتید و دانشجویان کشاورزی غرب کشور :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

مهارتها و دانشی که توسط آموزش رسمی ایجاد می شود برای عملکرد موفقیت آمیز در بازار کارناکافی می باشد بنابراین یکی از تغییرات اساسی دربرنامه های آموزشی دانشگاه گنجاندنبرنامه آموزش کارآفرینی در بین واحدهای درسی می باشد یکی از چالشهای آموزش کارآفرینی چالش در محتوای آموزشی می باشد که مورد توافق همگان نبوده و چارچوب مشخصی برای آن وجود ندارد بنابراین به منظور آموزش کارافرینی بایستی تلاش نمود تا نیازهای آموزشی دانشجویان در زمینه کارآفرینی شناسایی شود لذا هدف از این پژوهش تبیین نیازهای آموزشی دانشجویان درزمینه وظایف تجاری کارآفرینی از دیدگاه اساتید و دانشجویان کشاورزی غرب کشور با استفاده از مدل نیاز سنجی بوریچ و مدل تجزیه و تحلیل کوادرانت بود. با استفاده از جدول کرجسی و مورگان ۱۹۷۰ حجم نمونهدانشجویان ۲۰۰ ن فر وحجم نمونه اساتید ۵۰ نفر برآورد شد و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای اقدام به نمونه گیری شد این پژوهش دردو مرحله انجام شد نخست نیازهای آموزش دانشجویان از دیدگاه خود آنان با استفاده از مدل بوریچ تعیین گردید نتایج نشان داد که ۵۶ موضوع موزشی دارای بالاترین اولویت بوده ونیازهای آموزشی را تشکیل دادند ۳ اولویت اول به ترتیب شامل ایجادایده تولیدات و خدمات جدید تدوین طرح تجاری و تعیین بخش های مختلف بازار بود درمرحله دوم با استفاده از مدل کوادرانت به تبیین نیازهای مشترک از ه ردو دیدگاه اساتید ودانشجویان پرداخته شد و نتایج نشان داد که اکثر نیازهای آموزشی از دیدگاه اساتید ودانشجویان با یکدیگر تطابق دارد درنهایت توصیه هایی برای محتوای آموزش کارآفرینی دردانشگاه ها ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.