مقاله بررسی شبکه جاده موجود در سری واستون از نظر عبور از نقاط مثبت و منفی با استفاده از ) GIS مطالعه موردی : جنگلهای سری واستون صنایع چوب و کاغذ مازندران )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی شبکه جاده موجود در سری واستون از نظر عبور از نقاط مثبت و منفی با استفاده از ) GIS مطالعه موردی : جنگلهای سری واستون صنایع چوب و کاغذ مازندران ) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شبکه جاده موجود در سری واستون از نظر عبور از نقاط مثبت و منفی با استفاده از ) GIS مطالعه موردی : جنگلهای سری واستون صنایع چوب و کاغذ مازندران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شبکه جاده موجود در سری واستون از نظر عبور از نقاط مثبت و منفی با استفاده از ) GIS مطالعه موردی : جنگلهای سری واستون صنایع چوب و کاغذ مازندران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شبکه جاده موجود در سری واستون از نظر عبور از نقاط مثبت و منفی با استفاده از ) GIS مطالعه موردی : جنگلهای سری واستون صنایع چوب و کاغذ مازندران ) :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

طراحی و برنامه ریزی بهینه شبکه جاده جنگلی از عوامل مهم توسعه پایدار برای جنگل هاست که باعث کاهش هزینه و تخریب طبیعت و رویشگاه می شود . بنابراین در طراحی جاده های جنگلی برای مد نظر قرار دادن این عوامل بهتر است مسیر تا حد امکان از نقاط مثبت بیشتر و از نقاط منفی کمتری عبور داده شود . نقاط مثبت نقاطی هستند که در طراحی شبکه جاده جنگلی باید از آن نقاط عبور داده شو د مانند تراس ها یا نقاط کم شیب، نقاط منفی نیز نقاطی هستند که در طراحی شبکه جاده جنگل ی باید از آن نقاط اجتناب کرد مانند نقاط سنگلاخی یا مناطق پر شیب . در این مطالعه درصد طول شبکه جاده جنگلی موجود در سری واستون ( جنگلهای صنایع چوب و کاغذ مازندرن ) در نقاط مثبت و منفی بررسی گردید . نتایج حاص ل از این تحقیق نشان داد که ۲۴,۶ درصد از طول جاده از نقا ط مثبت، ۵۰,۲ درصد از نقاط بی تفاوت و ۲۵,۲ درصد از طول جاده از نقاط منفی عبور کرده است . بطور کلی ۷۴,۸ از طول مسیر از جاهای که کمترین نقاط منفی را داشت عبور کرده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.