پاورپوینت اصول علمی بازاریابی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت اصول علمی بازاریابی دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت اصول علمی بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت اصول علمی بازاریابی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت اصول علمی بازاریابی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت اصول علمی بازاریابی :
اسلاید ۱ :
بازاریابی چیست؟
- فرایندی است که به وسیله آن افراد نیاز و یا خواسته خود را به دست می آورند، از طریق ایجاد و تبادل محصولات و ارزش با دیگران.
- به طور ساده تر: تحویل رضایت مشتری با در نظر گرفتن سود.
اسلاید ۲ :
چه چیزی یک مصرف کننده(مشتری)
را بر می انگیزد تا اقدام کند؟
- نیازها- ظهور احساس فقدان برای موارد اساسی مانند غذا و لباس و نیاز های پیچیده مانند تعلقات(مالکیت)مثلا من تشنه ام.
- خواسته ها- شکلی از یک نیاز انسانی که به وسیلهی فرهنگ و شخصیت(ویژگی ها) فرد بروز میکند مثلا من یک کوکا کولا می خواهم..
- تقاضا ها- خواسته های انسانی که به پشتوانه قدرت خرید به وجود می آیند. مثلا من پول برای خرید کوکا کولا دارم.
اسلاید ۳ :
چه چیزی نیازها و خواسته های
مشتریان را برآورده میکند؟
- خدمات- فعالیتها و منافعی که برای فروش به بازار عرضه می شوند، غیر ملموس هستند و موجب مالکیت برای کسی نمی شوند.
- مانند:
خدمات بانکی، خدمات هواپیمایی، آرایشگاهها و خدمات هتل
- محصولات- هر چیزی که می تواند برای توجه، اکتساب، مصرف یا استفاده کردن به بازار عرضه شود.که ممکن است یک نیاز یا خواسته را برآورده کند.
- مانند:
افراد، مکانها، سازمانها، فعالیتها، و نظرات
اسلاید ۴ :
چگونه مشتریان از بین محصولات
و خدمات انتخاب میکنند؟
- ارزش مشتری- منفعتی که مشتری از طریق مالکیت و استفادهی یک محصول نسبت به هزینه به دست آوردن آن کسب میکند.
- رضایت مشتری- وابسته به عملکرد درک شدهی محصول نسبت به انتظار خریدار. کیفیت و مدیریت کیفیت جامع (TQM).
اسلاید ۵ :
چگونه مشتریان محصولات و
خدمات را به دست میآورند؟
- تبادل- به دست آورن یک شی خواسته شده از کسی به وسیله ارائه چیز دیگری به جای آن.
- تعامل- داد و ستد ارزشها بین طرفین. معمولا به وسیله پول.
- روابط- ایجاد ارتباطات بلند مدت با مصرف کنندگان، توزیع کنندگان، فروشندگان و تامین کنندگان.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.