پاورپوینت اصول علمی بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت اصول علمی بازاریابی دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت اصول علمی بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت اصول علمی بازاریابی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت اصول علمی بازاریابی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت اصول علمی بازاریابی :

اسلاید ۱ :

بازاریابی چیست؟

  • فرایندی است که به وسیله آن افراد نیاز و یا خواسته خود را به دست می آورند، از طریق ایجاد و تبادل محصولات و ارزش با دیگران.
  • به طور ساده تر: تحویل رضایت مشتری با در نظر گرفتن سود.

اسلاید ۲ :

 چه چیزی یک مصرف کننده(مشتری)
  را بر می انگیزد تا اقدام کند؟

  • نیازها- ظهور احساس فقدان برای موارد اساسی مانند غذا و لباس و نیاز های پیچیده مانند تعلقات(مالکیت)مثلا من تشنه ام.
  • خواسته ها- شکلی از یک نیاز انسانی که به وسیله‌ی فرهنگ و شخصیت(ویژگی ها) فرد بروز می‌کند مثلا من یک کوکا کولا می خواهم..
  • تقاضا ها- خواسته های انسانی که به پشتوانه قدرت خرید به وجود می آیند. مثلا من پول برای خرید کوکا کولا دارم.

اسلاید ۳ :

 چه چیزی نیازها و خواسته های
 مشتریان را برآورده میکند؟

  • خدمات- فعالیتها و منافعی که برای فروش به بازار عرضه می شوند، غیر ملموس هستند و موجب مالکیت برای کسی نمی شوند.
  • مانند:

خدمات بانکی، خدمات هواپیمایی، آرایشگاهها و خدمات هتل

  • محصولات- هر چیزی که می تواند برای توجه، اکتساب، مصرف یا استفاده کردن به بازار عرضه شود.که ممکن است یک نیاز یا خواسته را برآورده کند.
  • مانند:

افراد، مکانها، سازمانها، فعالیتها، و نظرات

اسلاید ۴ :

 چگونه مشتریان از بین محصولات
 و خدمات انتخاب می
کنند؟

  • ارزش مشتری- منفعتی که مشتری از طریق مالکیت و استفاده‌ی یک محصول نسبت به هزینه به دست آوردن آن کسب می‌کند.
  • رضایت مشتری- وابسته به عملکرد درک شده‌ی محصول نسبت به انتظار خریدار. کیفیت و مدیریت کیفیت جامع (TQM).

اسلاید ۵ :

 چگونه مشتریان محصولات و
 خدمات را به دست می
آورند؟

  • تبادل- به دست آورن یک شی خواسته شده از کسی به وسیله ارائه چیز دیگری به جای آن.
  • تعامل- داد و ستد ارزشها بین طرفین. معمولا به وسیله پول.
  • روابط- ایجاد ارتباطات بلند مدت با مصرف کنندگان، توزیع کنندگان، فروشندگان و تامین کنندگان.

 

 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.