مقاله متدولوژی براورد ریسک در تقاطعات همسطح راه – راه آهن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله متدولوژی براورد ریسک در تقاطعات همسطح راه – راه آهن دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله متدولوژی براورد ریسک در تقاطعات همسطح راه – راه آهن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله متدولوژی براورد ریسک در تقاطعات همسطح راه – راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله متدولوژی براورد ریسک در تقاطعات همسطح راه – راه آهن :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
نیاز به یک روش سیستماتیک برای تخصیص منابع محدود جهت ایمن سازی و کاهش ریسک گذرگاه های همسطح راه – راه آهن، سبب توسعه مدلهای پیش بینی تصادف و احتمال وقوع بر خورد و نیز شاخص خطر جهت ارزیابی و رتبه بندی ایمنی گذرگاه ها شده است. تحقیقات زیادی راجع به مدلسازی تصادف و روابط بین تعداد، شدت و نرخ تصادف با وضعیت هندسی، نوععلایم، نوع روسازی وحجم ترافیک راه و راه آهن، در گذرگاه های همسطح راه – راه اهن صورت گرفته است. در این مقاله با معرفی چند مدل مقبول مورد استفاده در راه آهنها، متدولوژی مدلسازی، ارزیابی مدل و پیاده سازی آن در گذرگاه ها تشریح می شود. خروجی آن ابزاری برای مدیریت ریسک و کاهش عوامل موثر بر برخورد خواهد بود. همچنین اقدامات پیشگیرانه و راههای کاهش ریسک برخورد شامل راههای ایمن سازی گذرگاه و یا غیر همسطح سازی تعیین میگردند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.