مقاله مدل تعیین سهم مسافران قطار سریع السیر بین شهری (مطالعه موردی: راه آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل تعیین سهم مسافران قطار سریع السیر بین شهری (مطالعه موردی: راه آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل تعیین سهم مسافران قطار سریع السیر بین شهری (مطالعه موردی: راه آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل تعیین سهم مسافران قطار سریع السیر بین شهری (مطالعه موردی: راه آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل تعیین سهم مسافران قطار سریع السیر بین شهری (مطالعه موردی: راه آهن سریع السیر تهران – قم – اصفهان) :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

همواره راه اندازی یک شیوه (مد) جدید حمل و نقلی در یک کریدور موجب تغییر عمده در سهم های شیوه های موجود و تحت سرویس دهی می شود. در این میان پارامترهای تعیین کننده و متفاوت مد جدید است که می تواند در جذب ترافیک از مدهای فعلی بسیار تعیین کننده باشد.
در این مقاله، با تمرکز بر مسیرپر ترافیک مسافری تهران – قم – اصفهان، بر آن شدیم که بر اساس فاکتورهای مهم و حیاتی در مقایسهسیستم های حمل و نقل مسافری، سهم قطار سریع السیر ما بین کلانشهرهای تهران – قم و اصفهان را پس از شروع راه اندازی توسط روشهای مدلسازی که در پی می آید محاسبه نماییم. راه اندازی این مد جدید یکی از برنامه های کلان وزارت راه و ترابری در زمینه حمل و نقل ریلی بشمار میرود که هم اینک در دست مطالعات می باشد.
جهت برآورد سهم مد مزبور با توجه دومتغیر هزینه و زمان سفر مقایسه ها بین قطار سریع و مدهای فعلی زمینی (اتوبوس بعنوان نماینده حمل و نقل جاده ای عمومی، وسیله نقلیه شخصی و قطار عادی) بر اساس روش AHP و مدل لوجیت و نیز مد هوایی (هواپیما) طبق مدل هزینه – زمان (پروبیت) صورت پذیرفت. در نهایت ترافیک مرتبط با مد جدید که از نتایج کسب شده از سهم های خروجی از مدلسازی حاصل آمده است در سه رده ترافیک اصلی، انتقالی و القایی برای سال بهره برداری قابل محاسبه خواهدبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.