پاورپوینت اصول بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت اصول بازاریابی دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت اصول بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت اصول بازاریابی :

اسلاید ۱ :

کانالهای توزیع

  • یک مجموعه از سازمانهای وابسته به یکدیگر)واسطه ها( درگیر فرایند در دسترس ساختن یک محصول یا خدمت برای استفاده یا مصرف.
  • تصمیمات کانال

–نتیجه(اثر) دیگرتصمیمات بازاریابی

–در بر گیرنده الزامات بلند مدت

اسلاید ۲ :

نقش واسطه ها

  • کارایی بیشتر در مفید ساختن دسترسی به بازارهای هدف
  • فراهم کردن واسطه ها

– تماسها

– تجربه ها

–تخصص

– متناسب با عملیات

  • تناسب موجودی و تقاضا

اسلاید ۳ :

وظایف کانال

  • اطلاعات
  • ترویج
  • تماس
  • تناسب (عرضه و تقاضا)
  • مذاکره
  • توزیع فیزیکی
  • تامین منابع مالی
  • ریسک کردن

اسلاید ۴ :

سطوح کانال

  • سازنده(تولید کننده)
  • عمده فروش
  • خرده فروش
  • مصرف کننده

اسلاید ۵ :

تعارض و رفتار کانال

  • کانال بیشترین اثر بخشی را زمانی خواهد داشت که:

– هر یک از اعضا وظایف تخصیص یافته به خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

– همه اعضا جهت دستیابی به اهداف جامع کانال و ایجاد رضایت در بازار هدف با هم همکاری نمایند.

  • تمرکز بر اهداف شخصی منجر به تعارض می شود

–تعارض افقی میان شرکتهایی که در یک سطح از کانال هستند رخ می دهد.

–تعارض عمودی بین سطوح مختلف یک کانال رخ می دهد.

اسلاید ۶ :

 سیستمهای بازاریابی عمودی

  • بنگاهی

–مالکیت یکسان در سطوح مختلف کانال

  • قراردادی

– توافقنامه های قراردادی در بین اعضای کانال

  • اداری

–بعهده گرفتن رهبری توسط اعضای مسلط و مافوق

اسلاید ۷ :

پشتیبانی(Logistics)

  • کل زنجیره تامین را در بر می گیرد.
  • اهمیت لجستیک در حال افزایش است.

– لجستیکهای اثربخش کلید پیروزی و نگهداری مشتریان شده اند.

– لجستیک برای بیشتر شرکتها یک عنصر هزینه ای اصلی و مهم محسوب می شود.

– انفجار در تنوع محصول یک نیاز برای بهبود مدیریت لجستیک را ایجاد نموده است.

– تکنولوژی اطلاعات فرصتهایی برای منافع بیشتر در کارایی توزیع ایجاد نموده است.

اسلاید ۸ :

 اهداف سیستم لجستیک

  • فراهم نمودن سطح هدفمندی از خدمت به مشتری با کمترین هزینه
  • حداکثر نمودن سود، نه فروش

     هزینه های بالای توزیع/ سطوح بالای خدمات دهی به مشتریان

     هزینه های پایین توزیع/ سطوح پایین خدمات دهی به مشتریان

اسلاید ۹ :

وظایف لجستیک

  • پردازش سفارش
  • انبارداری
  • مدیریت موجودی
  • حمل و نقل
  • طراحی سیستم به منظور حداقل نمدن هزینه های دستیابی به هدف

اسلاید ۱۰ :

مفهوم کلی تصدیق میکند که فراهم کردن خدمات بهتر به مشتریان و بهبود هزینه های توزیع نیازمند کارگروهی هم در درون شرکت و هم در بین همه سازمانهای کانال بازاریابی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.