مقاله ترمیم سازه پل بتن مسلح با استفاده از الیاف کربن به همراه آزمایشات استاتیکی و دینامیکی قبل و بعداز مقاوم سازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ترمیم سازه پل بتن مسلح با استفاده از الیاف کربن به همراه آزمایشات استاتیکی و دینامیکی قبل و بعداز مقاوم سازی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ترمیم سازه پل بتن مسلح با استفاده از الیاف کربن به همراه آزمایشات استاتیکی و دینامیکی قبل و بعداز مقاوم سازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ترمیم سازه پل بتن مسلح با استفاده از الیاف کربن به همراه آزمایشات استاتیکی و دینامیکی قبل و بعداز مقاوم سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ترمیم سازه پل بتن مسلح با استفاده از الیاف کربن به همراه آزمایشات استاتیکی و دینامیکی قبل و بعداز مقاوم سازی :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

دراین مقاله به طرح واجرای مطا لعات صحرایی به منظور بهبودبخشیدن به ساختار یک پل بتنی روبه خرابی با استفاده از مواد جدید پرداخته می شود . نتایج بدست آمده از آزمایشات انجام شده روی پل ۲۰۲۸ قبل و بعد ازاینکه تیرهای T شکل دودهانه پل باورق های الیاف کربن مقاوم شده بودند را مورد بحث قرار می دهد . هدف از مقاوم سازی با ) CFRP الیاف کربن ) گسترش عمر پل با وجود افزایش میزان بارگذاری می باشد . آزمایشات صحرایی قبل و بعد از نصب ورقهای تقویت انجام شد تا بطور مشهود بهبود ظرفیت باربری وسختی را ارزیابی کند . آزمایشات صحرایی شامل آزمایشات دینامیکی و استاتی کی بود . آزمایشات صحرایی اولین بار در آبان ماه ۱۳۸۲ برای مشخص نمودن تراز پایه مشخصات اجرایی پلقبل وبعد از مقاوم سازی انجام شد . تقویتCFRPدر مهر ۱۳۸۳ نصب شد و دومین آزمایشات صحرایی در شهریور ۱۳۸۴ به منظور مشخص شدن ساختار مقاوم شده پل انجام پذیرفت . نتایج آزمایش معلوم کرد که مقاوم سازی ، سختی خمشی پل را به میزان ۱۵ افزایش داد و کرنش های میلگردهای تحتانی تیر بتنی T شکل ، ۱۳ کاهش یافته است . علاوه برآن بیشترین کرنش میلگردها تحت یک مورد بارگذاری خیلی
سنگین ۱۰ درصد تنش تسلیم فولاد پس از مقاوم س ازی بود . تغییرات سختی باتوجه به تغییر مکانهای اندازه گیری شده بخوبی با نتایج آزمایش دینامیکی همبستگی دارد . آزمایشات صحرایی نشان داد که تقویت CFRP در بهبود مشخصات رفتار مکانیکی پل تاثیر گذار است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.