پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری :

اسلاید ۱ :

مشتری گرائی چیست؟

نوعی از فرهنگ سازمانی است که به کارامدترین و موثرترین شکل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می کند

مجموعه باورهایی که منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و کارکنان به منظور ایجاد شرکتی سودآور در صدر قرار می دهد.

اسلاید ۲ :

مشتری کیست؟

v  مشتری کسی است که نیازش را خود تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می کند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد .

 باید توجه داشت که زمانی مشتری این هزینه را تقبل می کند که در کالاها و یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند که پرداخت آن هزینه را توجیه می کند

اسلاید ۳ :

ارباب رجوع کیست؟

v  ارباب رجوع مانند مشتری حالت تعاملی و طرفینی ندارد، بلکه خدمات یک جانبه را شامل می شود که در آنها فروشنده ها، اطلاعات مشتری نسبت به مورد معامله را دارند ولی خریدار نمی تواند به سادگی آن اطلاعات را به دست بیاورد در حالی که سخت به آنها نیازمند است، مثل خدمات درمانی، خدمات علمی، خدمات آموزشی و پرورشی و ; .

اسلاید ۴ :

رضایت مشتری چیست؟

v  رضایت مشتری عبارت است از مقدار احساسی که بر اثر رفع انتظارات او و یا افزودن به انتظارات او به دست می دهد.

اسلاید ۵ :

مشتریان(ارباب رجوع) سازمانی به دودسته تقسیم می شوند :

الف ـ مشتریان (اربابان رجوع) برون سازمانی :

به افرادی که به عنوان اربابان رجوع از بیرون سازمان به منظور اخذ یک ارزش و یا مطلوبیت متـــناسب با حوایج و نیازهای شخصی یا گروهی و یا سازمانی به دستگاه ذیربط مراجعه می کنند .

اسلاید ۶ :

ب ـ مشتریان (اربابان رجوع) درون سازمانی :

  کارکنان سازمان بعنوان مشتریان (اربابان رجوع) داخلی محسوب می شوند ، بطوریکه هر فرد درون سازمان مشتری بوده و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد و چنانچه برون دادی که بین کارکنان یک ســـازمان مبادله می شود ، ناقص باشد ، سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان (اربابان رجوع) بیرونی نخواهد بود.

اسلاید ۷ :

ویژگیهای نظام خدماتی مطلوب

q اطلاع رسانی سریع، دقیق و دردسترس

q تسریع عملیات مورد نظر مراجعین

q سهولت در انجام کارها و گردش امور

q پایبندی به ضوابط وقوانین وعدم تبعیض

اسلاید ۸ :

q  زیبایی و نظم محل مراجعه ، امکانات، مکاتبات، انتشارات واقدامات

q رفتار مناسب ومشفقانه با مراجعین وانعطاف پذیری در نحوه اجرای مقررات

q صحت نتایج کارهای انجام شده

اسلاید ۹ :

اهم مشکلات ارباب رجوع در نظام اداری

براساس نظر سنجیها

تعدد مرجعه برای دریافت خدمت مشخص

عدم اطلاع رسانی مناسب به مراجعین

وجود تبعیض در ارائه خدمات (بدلیل سفارش و توصیه)

عدم پاسخگویی مناسب به شکایات مراجعین

عدم مستندسازی نحوه ارائه خدمات (در اغلب موارد)

بهره گیری از روش های سنتی انجام کار و عدم توجه به اصلاح و بهبود روش های انجام کار

برخوردهای نامناسب و غیرمشفقانه

اسلاید ۱۰ :

ریشه و علل مشکلات

ü نداشتن طرح و برنامه ای جامع برای رسیدگی به خواست مردم

ü عدم ارتباط شغل مدیران و کارکنان با رضایت ارباب رجوع

ü عدم وجود نظارت و بازرسی

üماهیت برخی از خدمات دولتی از نظر انحصار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.