مقاله بسط و توسعه سیستمهای برودتزای دماپائین با مبرد چندجزئی جهت استفاده در واحدهای اولفین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بسط و توسعه سیستمهای برودتزای دماپائین با مبرد چندجزئی جهت استفاده در واحدهای اولفین دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بسط و توسعه سیستمهای برودتزای دماپائین با مبرد چندجزئی جهت استفاده در واحدهای اولفین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بسط و توسعه سیستمهای برودتزای دماپائین با مبرد چندجزئی جهت استفاده در واحدهای اولفین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بسط و توسعه سیستمهای برودتزای دماپائین با مبرد چندجزئی جهت استفاده در واحدهای اولفین :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

روش جداسازی کرایجنیک، روش متداول جداسازی اتیلن و پروپیلن از مخلوط گازهای کراکینگ در واحدهای اولفین میباشد . این روش به بار برودتی زیادی در سطوح دمائی بسیار پائین نیاز دارد . عموما در واحدهای اولفین، از سیستمهای برودتزای دماپائین طبقهای، جهت تامین برودت در سطوح دمائی بسیار پائین استفاده میشود . با توجه به مقادیر بالای برودت موردنیاز برای جداسازی نهائی محصولات در واحدهای اولفین، طراحی بهینه سیستم برودتزا، یکی از پارامترهای تاثیرگذار در بهینه سازی کل واحد میباشد . عامل اصلی توان مصرفی بالا در سیستمهای برودتزای طبقهای معمول مورد استفاده در واحدهای اولفین، اختلاف دمای محدود زیاد بین سیال عامل خالص سیستم برودتزا و جریانهای سرد شونده واحد در اواپراتورهای سیستم برودتزا میباشد که میتوان با استفاده مناسب از سیکلهائی با مبرد چندجزئی، این نقص را رفع نمود . امروزه تحقیقات بسیاری بر روی توسعه سیستمهای برودتزا با مبرد چندجزئی در واحدهای مختلف صنعتی جهت جایگزینی با سیستمهای با مبرد خالص متمرکز شده است . در تحقیق حاضر، پس از معرفی سیستم برودتزای طبقهای واحد اولفین مجتمع پتروشیمی تبریز، دو سیکل مختلف با مبرد چندجزئی جهت جایگزینی با سیکل برودتزای طبقه دوم آن ( سیکل با مبرد خالص اتیلن ) ، بسط و توسعه داده شده است و پس از شناسائی و مطالعه پارامترهای موثر بر رفتار سیکلهای با مبرد چندجزئی، دو سیکل مذکور در راستای به حداقل رساندن توان مصرفی، بهینه شدهاند . نتایج نشان میدهند که هر سیکل، پارامترهای بهینه مختص خود را داشته و میتوان با بهینهسازی درصد ترکیب اجزاء مبرد چندجزئی و فشارهای عملیاتی سیال عامل آن، توان مصرفی سیکل را کمینه کرده و در نتیجه راندمان سیستم برودتزا را افزایش داد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.