مقاله ارائ? یک چارچوب مفهومی برای شناسایی و کسب دانش پروژه ها در سازمان های پروژه محور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائ? یک چارچوب مفهومی برای شناسایی و کسب دانش پروژه ها در سازمان های پروژه محور دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائ? یک چارچوب مفهومی برای شناسایی و کسب دانش پروژه ها در سازمان های پروژه محور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائ? یک چارچوب مفهومی برای شناسایی و کسب دانش پروژه ها در سازمان های پروژه محور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائ? یک چارچوب مفهومی برای شناسایی و کسب دانش پروژه ها در سازمان های پروژه محور :

تعداد صفحات:۲۰

چکیده:

آخرین ویرایش پیکره دانش مدیریت پروژه ۱ ، خروجی و نتیج مدیریت پروژه را به دو مقول پروژه و محصول آن و نیز دانش و درس های آموخته شده از آن طبقه بندی کرده است. اجرای هر پروژه، آگاهی های جدیدی را در زمین دانش فنی و دانش راهبرد موفق مدیریت پروژه ایجاد می کند. در پژوهش جاری، چارچوبی مفهومی برای شناسایی نظام مند دانش ایجاد شده ناشی از مدیریت پروژه ارائه شده است که بتوان از آن در طراحی سیست مهای مبتنی بر فناوری اطلاعات برای مدیریت دانش مدیریت پروژه استفاده کرد. برای دستیابی به این مهم، حوزه های نه گان تعریف شده در پیکره دانش مدیریت که توسط انستیتوی مدیریت پروژه ۲ تدوین شده اند، ب هعنوان پایه های اصلی ایجاد ساختار فکر پژوهشی انتخاب شد هاند. درتدوین مدل ذهنی، برای شناسایی دانش این حوزه ها، سه بعد اصلی مدیریت دانش در سازمان یعنی کارکنان، فناوری ها و فرآیندها از سویی، و دو نوع دانش صریح و ضمنی از سوی دیگر برای هریک از حوز ههای دانش مدیریت پروژه مورد مطالعه قرار گرفت هاند. در این فرآیند، گروهی ۷ نفره از افراد با سابق فعالیت در دفاتر مدیریت پروژه انتخاب شد و پس از برگزاری ۱۵ جلسه، به دلیل وجود محدودیت های زمانی، تنها اقلام دانشی دو حوزه مدیریت یکپارچگی و مدیریت ریسک پروژه استخراج شدند. برای سنجش اعتبار و اولویت بندی اقلام دانشی، دو گروه سه نفره، یکی متشکل از مدیران پروژه و دیگری را مدرسان مدیریت پروژه تشکیل شدند. در نهایت، دو مجموعه از اقلام دانشی مدیریت پروژه با اولوی تهای متفاوت که برای مدیران سازما نهای دانش محور از اهمیت خاصی برخوردار است، حاصل شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.