مقاله کنترل لغزش در ضد ترمز قفل با استفاده از روش جدول بندی بهره


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل لغزش در ضد ترمز قفل با استفاده از روش جدول بندی بهره دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل لغزش در ضد ترمز قفل با استفاده از روش جدول بندی بهره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل لغزش در ضد ترمز قفل با استفاده از روش جدول بندی بهره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل لغزش در ضد ترمز قفل با استفاده از روش جدول بندی بهره :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله، دینامیک ترمزی یک خودرو روی سطحجاده آسفالتخشک با به کارگیری سیستم ترمز ضد قفل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. بدین منظور ابتدا مدلسازی مناسبی روی سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و مجموعه خودرو صورت پذیرفته و سپس معادلات دینامیکی حاکم بر مدل استخراج شده اند. برای مدل سازی تایر از مجیک فرمولای پژکا استفاده می شود تا منحنی ضریب اصطکاک بر حسب لغزش به دست آید. در ادامه با استفاده از روش جدول بندی بهره، فیدبک حالت و رویتگر حالت، کنترل کننده ای برای سیستم ترمز ABS ارایه نموده ایم که بدون نیاز به اطلاعات مربوط به نوع جادهو عدم تاثیر از تغییر پارامترهای فرایند در عملکرد کنترل کننده با ردیابی حالت بهینه لغزش، ماکزیمم نیروی ترمزی راایجاد نموده و باعث کنترل پذیری و فرمان پذیری خودرو گردد. شبیه سازی مورد بحث در این مقاله می تواند در طراحی اجزا سیستم ترمز ویا بهبود و ارتقای آن مورد استفاده قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.