مقاله بررسی تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

امروزه اگر چه بسیاری از مدیران کانون توجه خود را به برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد تغییراتی در محیط عملیاتی موسسه نظیر تغییر سلایق خریدار، تجارت جهانی، کوتاه تر کردن دوره عمر
محصول و تداوم تغییرات تکنولوژیکی قرار داده اند، اما توجه به این مسائل مستلزم تغییراتی در نقش سنتی دایره خرید در سازمان است . در مقابل این فشار رقابتی، شواهد نشان می دهد که اداره ارزش سهامدار تنها از طریق بهبود عملکرد بخش خرید میسّر می باشد . این شرایط مستلزم تدبیر بیشتری در استفاده از فرآیند خرید و انتخاب دقیق عرضه کنندگان کلیدی از طریق همبستگی با منبع عرضه کننده می باشد .
تحقیق حاضر برای نخستین بار در ایران آوشش نموده تا به بررسی تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها با بهره گیری از یک مدل ساختاری ۷ بپردازد که در این راستا کلیه سازمان ها و شرکت هایی که در بخش تولیدی و یا خدماتی قرار می گیرند، می توانند از نتایج این تحقیق استفاده کنند .
در این پژوهش با طرح شش فرضیه، ، تأثیر روش های ارتقاء عرضه کننده بر عملکرد خرید شرکت ها بررسی شده است و برای آزمون فرضیه ها از آزمون های ناپارامتریک بهره گرفته و با آمک نرم افزار SPSS15 این نتایج حاصل شده است :
.۱ میزان ارتقاء محدود عرضه کننده رابطه مستقیم با میزان ارتقاء متوسط عرضه کننده دارد .
.۲ میزان ارتقاء محدود عرضه کننده رابطه مستقیم با میزان ارتقاء پیشرفته عرضه کننده دارد .
.۳ میزان ارتقاء متوسط عرضه کننده رابطه مستقیم با میزان ارتقاء پیشرفته عرضه کننده دارد .
۴ . میزان ارتقاء محدود عرضه کننده تأثیر مثبتی بر عملکرد خرید مدیران خرید دارد .
۵ . میزان ارتقاء متوسط عرضه کننده تأثیر مثبتی بر عملکرد خرید مدیران خرید دارد .
۶ . میزان ارتقاء پیشرفته عرضه کننده تأثیر مثبتی بر عملکرد خرید مدیران خرید دارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.