مقاله تحلیل اجزای محدود قطعه سه راهی آلومینیومی قابل استفاده در خودرو ساخته شده به روش هیدروفرمینگ لوله ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل اجزای محدود قطعه سه راهی آلومینیومی قابل استفاده در خودرو ساخته شده به روش هیدروفرمینگ لوله ای دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل اجزای محدود قطعه سه راهی آلومینیومی قابل استفاده در خودرو ساخته شده به روش هیدروفرمینگ لوله ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل اجزای محدود قطعه سه راهی آلومینیومی قابل استفاده در خودرو ساخته شده به روش هیدروفرمینگ لوله ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل اجزای محدود قطعه سه راهی آلومینیومی قابل استفاده در خودرو ساخته شده به روش هیدروفرمینگ لوله ای :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

در این مقاله، ساخت قط عه سه راهی ) Y شکل ) قابل استفاده در خودرو با روش هیدروفرمینگ مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است . امروزه ، قطعات زیادی در خودرو از جمله اتصالات سه راهی لوله ای شکل که در قسمتهایی مانند مجموعه منیفولد دود قابل استفاده هستند با استفاده از روش هیدروفرمینگ قابل سا خت می باشند . ه ی دروفرمینگ روشی هوشمندانه، ساده و دقیق برای شکل دهی فلزات با استفاده از فشار سیال می باشد . مزایای قطعه ساخته شده به روش هیدروفرمینگ از جمله استحکام قطعه، دقت ابعادی، هزینه و وزن کمتر نسبت به قطعه تولید شده به روش پرسکاری و جوشکاری، از دلایل اصلی استفاده از این روش می باشد . در این تحلیل با استفاده از نرم افزار اجزای محدود قطعه مورد نظر شبیه سازی شده و پارامترهای موثر در فرآیند ساخت از جمله فشار سیال، نیروی محوری و طول قطعه اولیه مورد ارزیابی قرار گرفته و بهینه شده اند . در مراحل تحلیل، از دو آل یاژ آلومینیوم و فولاد با ضخامت یکساناستفاده شده و نحوه توزیع ضخامت ، توزیع تنش ، ارتفاع ناحیه برآمد گی و تاثیر تغییرات جنس بر روی این موارد تحت بررسی قرار گرفته است . همچنین مسیر بارگذاری ابتدا توسط روابط تحلیلی تخمین زده شده و سپس توسط شبیه سازی و تحلیل اجزا ی محدود، بارگذاری بهینه به دست آمده است . نتایج نشان می دهد در صد پایین تر نازک شدن دیواره ها، توزیع یکنواخت
ضخامت و ارتفاع بیشتر ناحیه برآمد ه در قطعه فولادی به دلیل بزرگ بودن توان کرنش سختی و درصد ازدیاد طولی فولاد انتخابی نسبت به آلومینیوم می باشد . در انتها نتایج عددی وآزمایشگاهی مقایسه و کاربردهایی از هیدروفرمینگ لوله ای قطعات سه راهی در خودرو ارائه شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.