مقاله تحلیل دینامیکی مدلهای مرجع سیستم تعلیق نیمه فعال ( مدل چهار درجه آزادی ) و مقایسه با تعلیق غیرفعال در ورودی های استاندارد جاده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل دینامیکی مدلهای مرجع سیستم تعلیق نیمه فعال ( مدل چهار درجه آزادی ) و مقایسه با تعلیق غیرفعال در ورودی های استاندارد جاده دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل دینامیکی مدلهای مرجع سیستم تعلیق نیمه فعال ( مدل چهار درجه آزادی ) و مقایسه با تعلیق غیرفعال در ورودی های استاندارد جاده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل دینامیکی مدلهای مرجع سیستم تعلیق نیمه فعال ( مدل چهار درجه آزادی ) و مقایسه با تعلیق غیرفعال در ورودی های استاندارد جاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل دینامیکی مدلهای مرجع سیستم تعلیق نیمه فعال ( مدل چهار درجه آزادی ) و مقایسه با تعلیق غیرفعال در ورودی های استاندارد جاده :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

سیستم تعلیق نیمهفعال بعنوان جایگزینی برای سیستمهای تعلیق غیرفعال جهت بهبود همزمان خوشسواری و خوشفرمانی از طریق تغییر ویژگیهای سیستم تعلیق میباشد . از جمله روشهای کنترل سیستم تعلیق نیمه فعال، کنترل تطبیقی با استفاده از یک مدل مرجع می باشد . این مدل مرجع بایستی بگونهای انتخاب گردد که اهداف سیستم تعلیق برآورده شود . این مقاله، سه نوع مدل مرجع اسکایهوک ۱ ، گراندهوک ۲ و هیبرید ۳ را با استفاده از مدل چهار درجه آزادی نیمخودرو مورد تحلیلهای فرکانسی و حالت گذرا قرار میدهد . بررسی پاسخ این مدلها و مقایسه با پاسخ سیستم تعلیق غیرفعال نشان میدهد که مدل مرجع اسکایهوک در خوشسواری خودرو بهترین پاسخها را ارائه میدهد . چنانچه پایداری نیز در کنار خوشسواری حائز اهمیت باشد مدل هیبرید بعنوان مناسبترین گزینه از میان مدلهای مرجع انتخاب میگردد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.