مقاله تعیین استراتژی کنترلی چند هدفه برای کنترل مستقیم بار بهینه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین استراتژی کنترلی چند هدفه برای کنترل مستقیم بار بهینه دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین استراتژی کنترلی چند هدفه برای کنترل مستقیم بار بهینه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین استراتژی کنترلی چند هدفه برای کنترل مستقیم بار بهینه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین استراتژی کنترلی چند هدفه برای کنترل مستقیم بار بهینه :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

مدیریت بار همواره برا ی شرک تهای تو زیع یک مسئله چن دجانبه بوده است، ز یرا از یک سو درصدد کاهش پ یک بار و از سو ی دیگر به دنبال حداکثر کردن سود خود م یباشند و در ع ین حال میخواهند نارض ایتی مشترکان را نیز حداقل سازند. بنابراین مدیریت بار ذاتاً از نظر اقتصا دی، ف نی و نحوه سرو یس دهی یک مسئله ب هینهسازی چن دهدفه خواهد بو د. شرکتهای تو زیع نیروی برق معمولاً جهت دست یابی به شر ایط بهتر بهر هبرداری از شبکه، از کنترل مست قیم بار (DLC) به عنوان یکی از اجزاء مهم مدیریت بار(LM) استفاده میکنند. که LM نیزبه نوبه خود یکی از راهکاره ای اص لی م دیریت سمت مصرف(DSM) به حساب میآید. این مقاله یک مدل برنامه ر ی زی چن دهدفه خط یعدد صحیح(MOILP)، جهت انتخاب روش به ینه برای کنترل مستقیم بار ،DLC را ارائه میکند. دغدغههای اصلی در اجرای برنامههای ،DLCدر این مق اله در نظر گرفته شده است، که شامل : ۱. حداقل کردن پیک بار از د یدگاه مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع، ۲. حداکثر کردن سود شرکت برق با اضافه شدن انرژی از طریق بارهای تحت کنترل و ۳. حداقل کردن نارضایتی مشترکین، میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.