مقاله بررسی تئوری و تجربی شکست خستگی در یک فنر سهموی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تئوری و تجربی شکست خستگی در یک فنر سهموی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تئوری و تجربی شکست خستگی در یک فنر سهموی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تئوری و تجربی شکست خستگی در یک فنر سهموی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تئوری و تجربی شکست خستگی در یک فنر سهموی :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله شکست خستگی در فنرهای سهموی شرکت ایوکو، در یک سری از خودروهای سنگین که در داخل کشور تولید میشود، مورد بررسی قرار می گیرد. بررسی خستگی این فنرها به دو روش تجربی و تئوری انجام می شود که تحلیل تئوری آن با استفاده از روش المان محدود و روش تجربی آن انجام آزمایشات بر روی نمونه های در ابعاد واقعی وبه صورت بارگذاری تناوبی تا شکست نمونه هابوده است. درسری اول آزمایش های انجام شده بر روی فنرها این عمر به مقدار قابل ملاحظه ای کمتر از حد مورد انتظار بود که دلیل این امر واردشدن فنر به محدوده ی پلاستیک بوده است. با انجام عملیات حرارتی بهبود یافته عمر خستگی تا ۳/۵ برابر افزایش پیدا کرد و استاندارد سختیلازم برای فولاد مورد استفاده اصلاح گردید. با انجام ازمایش های تکمیلی، مشخص گردید که برای رسیدن به حد استاندارد پرداخت سطحی در محلهای ماکزیمم تنش لازم است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.