پاورپوینت طرح جامع(پنج ساله) حوزه معاونت مالی و اداری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت طرح جامع(پنج ساله) حوزه معاونت مالی و اداری دارای ۵۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت طرح جامع(پنج ساله) حوزه معاونت مالی و اداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت طرح جامع(پنج ساله) حوزه معاونت مالی و اداری

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت طرح جامع(پنج ساله) حوزه معاونت مالی و اداری

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت طرح جامع(پنج ساله) حوزه معاونت مالی و اداری :

اسلاید ۱ :

مقدمه و کلیات

در دوران کنونی، سازمانها جایگاه بسیار مهمی در ساختار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع پیدا کرده‌اند، به طوری که زندگی بدون وجود آنها تقریباً ناممکن است. با این وصف، دستیابی به توفیق‌های همه‌جانبه و روزافزون به صرف وجود سازمان تحقق نمی‌یابد و مسلماً به سازمانهای کارآمد و اثربخش نیاز است. افزایش کارآیی در یک سازمان مستلزم فراهم نمودن عوامل متعددی است که مهمترین آنها برنامه‌ریزی در سطوح مختلف (کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلندمدت) است که بخش مهمی از استراتژی سازمان را تشکیل می‌دهد.

گزارش‌های سالیانه بسیاری از سازمانهای موفق جهان، بیانگر آن است که برنامه‌ریزی در خصوص سرمایه‌های اقتصادی و انسانی مهمترین وظایف آنها را تشکیل می‌دهد.بازنگری درنظام مالی و منابع انسانی با رویکرد اصلاح فرایندهای جاری  و بهبود سیستمها و روش ها درحوزه معاونت مالی و اداری ازسال ۱۳۸۴ مطرح و باتوجه به نیاز بنیادین برای تحول و تجدید ساختار، نسبت به تعریف شاخصها و استانداردهای مرتبط با ماموریت های محوله با جلب نظر و همکاری اساتید فن و با بهره گیری از دیدگاههای کارشناسان مجرب و اندیشمند، زمینه تحقق این مهم را فراهم و متعاقباً نسبت به شناسایی اولویتها وایجاد زیرساختارهای فکری/ اجرایی نظام مالی و منابع انسانی اقدام گردید.

اسلاید ۲ :

طرح جامع (۵ ساله)حوزه معاونت مالی و اداری براساس تدابیر شهردار محترم تهران مبتنی بر:

l

lتمرکززدایی و ناحیه محوری

lکارسیستمی و همدلی و هم افزایی

lانظباط مالی و سلامت کار

lارتقاء معیشت و امنیت شغلی

تهیه و تنظیم شده است .

اسلاید ۳ :

برنامه بلندمدت حوزه معاونت مالی و اداری مبتنی بر سند فرادست ابلاغی به شرح زیر ارائه می گردد:

lتوسعه سیستم حسابداری تعهدی

lطراحی و استقرار سیستم بودجه عملیاتی در سطح حوزه معاونت مالی و اداری

lاستقرار و پیاده سازی طرح جامع درآمدهای پایدار

lبهبود فرآیندهای سیستمی در راستای نظام جامع مالی و اداری

lاصلاح ساختار سازمانی شهرداری و ساماندهی شرکتها و سازمانهای تابعه حوزه معاونت مالی و اداری

lاستقرار سیستم مدیریت بهبود و کاهش هزینه به منظور استمرار برنامه های تحول و بهبود در حوزه های منابع انسانی(جذب/ آموزش/ نگهداشت/بکارگیری )

l

اسلاید ۴ :

lساماندهی نظام پرداخت و تمرکزحقوق ومزایا

lاستقرار فرآیند مدیریت کنترل عملکرد

lاستقرار نظام پیشنهادها

lاستقرار نظام بازخورد ۳۶۰ درجه

lاستقرار نظام مدیریت کیفیت و اخذ گواهینامه های استاندارد

lبهره گیری ازظرفیت های تخصصی واجرایی جهت ایجاد ساختار سازمانی مناسب باهدف  توسعه سازمانی

اسلاید ۵ :

مأموریتها

lایجاد بسترهای علمی و تجربی لازم برای تشخیص و توسعه منابع درآمدی پایدار شهرداری

lتوسعه و تکمیل  نظام حسابداری تعهدی و اجرای نظام بودجه عملیاتی در شهرداری تهران برای شفاف سازی مالی

lطراحی سازوکارهای مربوط به بهبود و ساماندهی وضعیت سازمانها و شرکتها در چهارچوب تدابیر ابلاغی

lارزیابی میزان اثر بخشی ، کارآیی و صرفه اقتصادی عملیات مالی واحدها بمنظور افزایش راندمان و  بهره وری در چهارچوب اهداف تعیین شده توسط شهرداری تهران

lتکمیل و عملیاتی نمودن پروژه کاهش هزینه در کلیه سطوح و دوایر شهرداری تهران در راستای بهینه سازی سازمانی.

lارتقاء و استقرار سیستمهای مکانیزه (IT) و نیز تدارک و تأمین سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز در راستای تحقق راهبرد شهر الکترونیک

lتوسعه و اصلاح ساختار اداری و منابع انسانی ،‌ استاندارد سازی امور و بسترسازی برای بهبود کمی و کیفی فعالیتها و توجه ویژه به نگهداشت نیروی انسانی با بکارگیری رویکردهای انگیزشی.

l

اسلاید ۶ :

lسیاستگذاری ، برنامه ریزی و تدوین نیازمندیهای پژوهشی و مطالعاتی حوزه معاونت باتوجه به نظام نامه مطالعاتی مصوب شورای محترم اسلامی شهر تهران

lتأمین، توسعه امکانات و تجهیزات شبکه های ارتباطی و مخابراتی(ICT)در شهرداری تهران.

lبهینه سازی، توسعه و احداث ساختمانهای ستادی، بهسازی ناوگان خودرویی و تامین نیازهای بخش پشتیبانی و عمومی به نحو مطلوب

lتقویت ارتباط و تداوم همکاری با کلان شهرهای کشور بمنظور همگرایی و بهره مندی از خرد جمعی برای ریشه یابی و رفع مشکلات اساسی و عمومی موجود .

اسلاید ۷ :

راهبردهای ۹ گانه اجرایی مبتنی بر مأموریتهای حوزه معاونت طراحی، تدوین و به شرح ذیل است :

lاستقرار و توسعه سیستمهای اجرایی اطلاعات مدیریتی

lاستقرار و توسعه نظام درآمدهای پایدار

lتوسعه سیستمهای مالی به منظور شفاف سازی بیشتر

lاستقرار و توسعه نظام ساماندهی سازمانها و شرکتهای وابسته

lنظام منابع انسانی

lنظام رفاه سازمانی

lنظام بانکی و اعتبارات

lنظام مطالعات و پژوهش

lنظام اداری و پشتیبانی

اسلاید ۸ :

نظام مکانیزاسیون اداری

lاستقرار و اجرای سیستم اتوماسیون اداری

l استقرار سیستم طرح جامع ذیحسابی

l استقرار سیستم بهای تمام شده ، انبار، اموال ،خزانه داری ، مدیریت نقدینگی،حسابداری کل

lاستقرارکامل ساختار جدید مالی

lتکمیل، توسعه و استقرار کامل نظام بودجه عملیاتی

lاستقرار نرم افزار جامع مالی ، بودجه و درآمد

l بهسازی نظام برگزاری مناقصات و مدیریت پروژه ها (ارزیابی و رتبه بندی پیمانکاران)

l طراحی، اصلاح و استقرار نظام محاسبه و پرداخت الکترونیکی و اینترنتی برخی از عوارض وجوه درآمدی

lطراحی،استقرار و اجرای نظام مکانیزه پیشنهادها

lطراحی ، استقرار و اجرای نظام مکانیزه بازخورد ۳۶۰ درجه درراستای توانمندسازی 

l

اسلاید ۹ :

اعمال مدیریت مالی در سازمان شهرداری تهران با سه وظیفه اصلی :

l

lوظایف خزانه‌داری: شامل تخصیص منابع مالی، ارتباطات بانکداری، مدیریت وجوه نقدی و مدیریت اعتبارات

l

lوظایف کنترلی: شامل حسابداری مالی، حسابداری مدیریت، کنترل رعایت قوانین و مقررات، کنترل رعایت بودجه مصوب

l

l نظارت بر رعایت قوانین و مقررات که از طریق استقرار سیستم کنترلهای داخلی اثربخش و کارآ میسر خواهد شد که همانند سه رأس یک مثلث عمل نموده و ابزاری مفید برای حل بسیاری از مشکلات بالقوه است.

l

اسلاید ۱۰ :

نظام مالی

lاستقرار مدیریت نقدینگی در شهرداری از طریق

                       الف) تخصیص صحیح، مناسب و به موقع منابع مالی

                        ب) کنترل بودجه و اعتبارات

                        ج ) گزارشهای نقدینگی مستمر و قابل اطمینان

                         د) نظارت بر وصول صحیح و به موقع کلیه مطالبات و درآمدهای شهرداری

                         ه) مدیریت تأمین مالی از طریق بانکها و اوراق مشارکت.

l

lمدیریت هزینه

        مهمترین شاخص بهره‌وری در شهرداری‌ها کارآ بودن هزینه‌هاست که سیستم محاسبه قیمت تمام شده فعالیت‌ها و پروژه‌های شهری مناسب، ابزار کارآمدی در این راستاست.

l

l

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.