مقاله بررسی انواع مدلها و تعیین خطای روشهای تحلیلی در مقایسه با روش اجزامحدود در پدیده برخورد کشتی با تاسیسات ساحلی و سازه های دریایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی انواع مدلها و تعیین خطای روشهای تحلیلی در مقایسه با روش اجزامحدود در پدیده برخورد کشتی با تاسیسات ساحلی و سازه های دریایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی انواع مدلها و تعیین خطای روشهای تحلیلی در مقایسه با روش اجزامحدود در پدیده برخورد کشتی با تاسیسات ساحلی و سازه های دریایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی انواع مدلها و تعیین خطای روشهای تحلیلی در مقایسه با روش اجزامحدود در پدیده برخورد کشتی با تاسیسات ساحلی و سازه های دریایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی انواع مدلها و تعیین خطای روشهای تحلیلی در مقایسه با روش اجزامحدود در پدیده برخورد کشتی با تاسیسات ساحلی و سازه های دریایی :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

پیشرفت روزافزون ایران در صنایع دریایی و از طر فی بالا رفتن انتقالات دریایی، ترافیک مسیرهای کشتیرانی را افزایش داده است. به دنبال این ترافیک خطر برخورد شناورهای دریایی با س ازه های دریایی مستقر در دریا و سواحل و بنادر بیشتر از پیش شده است . پیشینه کم کشور در تحقیقاتی با این موضوع لزوم ایجاد مرجعی که مرو ری کلی بر تمام مدلهای برخورد را داشته باشد ایجاب می کند. در این مقاله با طبقه بندی مدلها به دو قسمت صلب و شکل پذیر به بررسی آنها پرداخته شده است . مدل های صلب شامل هاتچیسون، سیمکل، ایتو، ویزبیکی و دمیج می باشد. مدل های قابل تغییر شکل نیز شامل مینورسکی، مدلهای دینامیکی و آزمایشات شبه استاتیکی ، مدلهای بر اساس قوانین پایه مکانیک و مدلهای اجزا محدود م ی باشد. این تقسیم بندی خلاص های از مطالعه چندین مقاله ژورنال در این موضوع است. در ادامه با اعمال روش یانگ و کالدول به مدل کشتی کانتینربر که یکی از پر رفت آمد ترین شناورهای مسیر کشتیرانی می باشد، در یک حالت خاص، برخورد قائم با یک سازه ساحلیِ کاملا صلب ، منحنی نیرو – نفوذ بدست آورده می شود. با شبیه سازی برخورد قائم این کشتی منحنی ن یرو – نفوذ و خسارت منتجه در اجزاء محدود بدست آمده و با نتایج روشهای تحلیلی مقایسه و در مورد خطاها بحث می شود. این خطاها تا کنون در هیچ مقاله ای اشاره نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.