پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه دارای ۱۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت افزایش ارزش محصولات مشتری پسند سازی شده انبوه :
اسلاید ۱ :
vعموما محصولات جدید در پاسخ به متوسط نیازهای یک بازار هدف مشخص توسعه می یابند.
vانطباق دو پیشامد (توسعه) تکنولوژیکی :
.۱ابزارهای ارتباطی جدید از قبیل اینترنت
.۲روشهای تولید مشتری پسند سازی انبوه
v
اسلاید ۲ :
vمشتری پسند سازی انبوه یک استراتژی خریدار محور است که بر کنترل مشتریان فردی تمرکز می کند.
vابزارهای طراحی موفق از ۵ کارکرد مهم حمایت می کند:
۱) این ابزارها می بایست قادر باشند که چرخه آزمایش و خطا را تکمیل کند .
۲) ابزارهای موفق می بایست قلمرو مناسبی را پیشنهاد کند.
اسلاید ۳ :
۳) ابزارهای موفق به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با زبان طراحی (روش طراحی) خودشان کار کنند .
۴) کتابخانه های module می بایست به مشتریان معرفی شود .
۵) سرانجام ، هنگامیکه مشتری یک راه حل رضایتبخش را پیدا می کند طرح او بصورت خودکار به زبان سیستم تولید ترجمه می شود.
اسلاید ۴ :
هدف اصلی مشتری پسند سازی انبوه فراهم کردن ارزش بیشتر برای مشتری است.
در طول دوره که ۴ مطالعه انجام شد ( n=476) آنها تمایل مصرف کنندگان به پرداخت (WTP)برای ساعتهای استاندارد و خود طراحی شده را مورد سنجش قرار دادند.بدون توجه به نوع روشی که استفاده شد ، افزایش ارزش قابل توجهی مشاهده شد.
میانگین WTP برای ساعت استاندارد ۲۰/۲۳ پوند و در مقابل متوسط WTP برای ساعت طراحی شده ۵۰/۴۸ پوند بود که افزایش ارزش ۱۰۹% محسوسی را نشان می دهد.
اسلاید ۵ :
به طور خلاصه ممکن است مشتری به دلایل زیر محصولات خود طراحی شده را در مقابل محصولات استاندارد رایج در نظر گیرد :
üمزیت کارکردی
üمنحصر بفرد بودن
üمزیت فرآیندی
üاثر غرور در طراحی
اسلاید ۶ :
vافزایش ارزش محصولات خود طراحی شده در مقابل محصولات استاندارد بیش از ۱۰۰ % بالا رفته است.
vتحقیقات آتی می بایست یک مدل (معادله) ساختارمند را برای سنجش WTP توسعه دهند.
vسنجش تاثیر مجموعه ابزارهای مختلف طراحی بر ارزش افزوده ایجاد شده .
اسلاید ۷ :
Journal of Consumer Behaviour
July–August 2006
Published online in Wiley InterScience Vi
www.interscience.wiley.com
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.