مقاله فرهنگ های سازمانی نوظهور، رشد دهنده خلاقیت و نوآوری به سوی کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فرهنگ های سازمانی نوظهور، رشد دهنده خلاقیت و نوآوری به سوی کارآفرینی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرهنگ های سازمانی نوظهور، رشد دهنده خلاقیت و نوآوری به سوی کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرهنگ های سازمانی نوظهور، رشد دهنده خلاقیت و نوآوری به سوی کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرهنگ های سازمانی نوظهور، رشد دهنده خلاقیت و نوآوری به سوی کارآفرینی :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

دگرگونی های اجتماعی، فناوری های پرشتاب و چالش زا، تکوین رسالت های جدید در سازمان ها، ضرورت انعطاف پذیری و آمادگی برای رویارویی با شرایط جدید امری اجتناب ناپذیر ساخته است. فرهنگ یک سازمان مینیاتوری از فرایندهای کلان فرهنگی محیط سازمان است که باظهور مقوله هایی مانند فناوری اطلاعات و ارتباطات، پدیده جهانی شدن و چگونگی برخورد آن، دگرگونی های جمعیت شناختی، آموزش مداوم، انفجار دانش، بحران های اخلاقی، سازمان یادگیرنده و رشد فزاینده دانش، توجه به کیفیت و اثر بخشی در سازمان ها ضرورت بسترسازی مناسب در فرهنگ سازمانی خلاق را در همه سطوح سازمانی ایجاد می نماید.
فرهنگ سازمانی باید بتواند عامل بقای سازمان و زمینه رشد سازمانی را در جهت جهانی شدن فراهم نماید. بدون داشتن یک فرهنگ سازمانی اثر بخش نمی توان انتظار فعالیت های نوآورانه داشت. نوآوری در واقع، تغییر و انطباق سرمایه های فکری، یادگیری و خلاقیت در زمینه محیط متغیر است که زمینه مناسب برای رشد فرهنگ کارآفرینی را فراهم می سازد که از سطوح بالای خطر پذیری، پویایی و خلاقیت، واکنش به تغییرات محیطی، ایجاد تغییر، انعطاف پذیری و آزادی در سازمان برخوردار می باشد. در این مقاله سعی بر آن شده است تا در ابتدا به بحث فرهنگ سازمانی در دوره پست مدرن، سپس به بررسی فرهنگ های نوآوری، اشتراک دانش، سازمان یادگیرنده و کارآفرینی سازمانی در دوره پست مدرن، سپس به بررسی فرهنگ های نوآوری، اشتراک دانش، سازمان یادگیرنده و کارآفرینی پرداخته شود تا در زمانی که جهانی برای اندیشیدن و دنیایی برای عمل وجود دارد سازمان ها بتوانند بگونه ای موثر عمل نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.