پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش دارای ۶۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت آشنایی با ضوابط خدمات پس از فروش :

اسلاید ۱ :

تعریف خدمات پس از فروش
(ماده ۳۲ فصل ششم آیین نامه تجهیزات پزشکی)

خدمات پس از فروش عبارت است از مجموعه اقدامات و تعهداتی که از سوی تولید کننده داخلی/خارجی(یا نماینده قانونی وی) پس از فروش تجهیزات پزشکی و به منظور عملکرد مطلوب و با رعایت اصول ایمنی در مدت مورد تعهد اعمال می گردد.

تبصره : اقدامات مورد نظر شامل نصب، راه اندازی، انجام آزمونهای پذیرش، آموزش، ضمانت(گارانتی) تامین قطعات ، تعمیرات جزئی و کلی ، کالیبراسیون، ارتقاء و روز آمدی ، ردیابی محصول ، رسیدگی به درخواست مشتری، انجام اقدامات اصلاحی و فراخوانی محصول می باشد .

اسلاید ۲ :

افراد مجاز به ارائه خدمات پس از فروش

 ماده ۳۳ فصل ششم آیین نامه تجهیزات پزشکی

ارائه خدمات پس از فروش به عهده واحد تولید کننده داخلی/ خارجی و نماینده قانونی ایشان می باشد.

تبصره ۴ ذیل ماده مذکور

واحد تولیدکننده داخلی/ خارجی (ویا نماینده قانونی ایشان) مجاز به واگذاری برخی فعالیت های خود مانند توزیع و یا خدمات پس از فروش به افراد حقیقی یا حقوقی ثالث می باشد. لکن کلیه
مسئولیت های قانونی به عهده تولیدکننده خواهد بود.

اسلاید ۳ :

افراد مجاز به  ارائه خدمات پس از فروش  (بند ۱-۲ضوابط)

ü واحد تولید کننده داخلی / خارجی و یا نمایندگی قانونی ایشان

ü شرکتهای مستقل خدمات دهنده با مجوز رسمی از اداره کل ( اشخاص ثالث )

ü توسط خود مرکزدرمانی خریداردستگاه پزشکی، باداشتن مجوز از واحد

      تولیدکننده داخلی/ خارجی

ü ترکیبی از موارد فوق الذکر با هماهنگی بین شرکت و مرکز درمانی.

ü ضوابط مربوط به فعالیت اشخاص ثالث تدوین و ابلاغ شده است .

اسلاید ۴ :

ضوابط فعالیت شرکتهای ثالث ارائه دهنده خدمات پس از فروش

مصوب کمیته تجهیزات پزشکی (موضوع ماده ۷ آیین نامه تجهیزات پزشکی)

تعریف شرکت ثالث :

به شرکتی اطلاق می گردد که الزاماً تولید کننده یا نماینده رسمی نبوده لیکن مطابق این ضوابط، مجاز به ارائه خدمات پس از فروش در حیطه فعالیت  تعریف شده می باشد.

ضوابط ابلاغی دارای ۲ ماده بوده و در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی قابل دسترسی و دانلود می باشد :

اسلاید ۵ :

ماده یک : محدوده مجاز فعالیت شرکتهای ثالث

ü  دستگاههایی که از تعهد خدمات پس از فروش تولید کننده یا نمایندگی آن خارج شده است.

ü دستگاههایی که فاقد نمایندگی رسمی در کشور بوده و از طریق مجاری قانونی وارد کشور شده اند.

ü دستگاههایی که تولید کننده یا نمایندگی وی قادر به تأمین خدمات آن نبوده و یا بنا به تشخیص اداره کل تجهیزات پزشکی صلاحیت ارائه خدمات را نداشته باشند.

ü در موارد خاص بنا به تشخیص اداره کل تجهیزات پزشکی (در شرایط خاص)

 تذکر : در خصوص دستگاههایی که مشمول تعهد خدمات پس از فروش شرکت سازنده یا نمایندگی رسمی می باشند، انجام خدمات پس از فروش توسط شرکتهای ثالث پس از اخذ موافقت کتبی و عقد قرارداد رسمی با شرکت اصلی امکان پذیر می باشد. ( تبصره ۴ ماده ۳۳ آیین نامه تجهیزات پزشکی کشور )

تبصره : شرکتهای ثالث حق دخالت در امور خدمات پس از فروش قانونی و تعیین شده جهت شرکتهای نمایندگی رسمی را نخواهند داشت.

اسلاید ۶ :

ماده دوم : الزامات اصلی فعالیت شرکتهای ثالث

شرکتهای ثالث به منظور اخذ مجوز فعالیت از اداره کل تجهیزات پزشکی مکلف به انجام موارد ذیل و رعایت مفاد آن می باشند :

۱- رعایت مفاد آئین نامه تجهیزات پزشکی کشور

۲- تکمیل شناسنامه فعالیت شرکت (ماده ۳۷ آیین نامه تجهیزات پزشکی کشور)

۳- رعایت مفاد ضوابط تدوین شده در زمینه خدمات پس از فروش توسط شرکتهای ثالث (همانند شرکتهای اصلی) به استناد فصل ششم آیین نامه تجهیزات پزشکی کشور در رابطه با خدمات پس از فروش

۴- رعایت تعرفه های خدمات پس از فروش اداره کل تجهیزات پزشکی ( ماده ۳۹ آیین نامه تجهیزات پزشکی کشور)

۵-  ارائه برنامه مدون و قابل ردیابی برای تأمین قطعات یدکی

۶- تأمین امکانات و زیر ساختها و سامانه های لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش طبق ضوابط تدوین شده

اسلاید ۷ :

۱ مشخصات نیروی فنی

پرسنل بخش خدمات پس از فروش شرکت می‌بایست شایستگی و توانایی لازم جهت انجام خدمات پس از فروش را داشته باشند. شرایط لازم جهت پرسنل مذکور عبارت است از:

ü توانایی جسمی

ü تحصیلات مرتبط

ü سابقه و مهارت کافی

ü تعداد نیروی فنی

ü گواهی طی دوره های آموزشی

اسلاید ۸ :

ü توانایی جسمی:

پرسنل بخش فنی می‌بایست از سلامت جسمی و توانایی لازم جهت ارائه خدمات پس از فروش برخوردار باشند.

ü تحصیلات مرتبط:

مدرک تحصیلی پرسنل فنی می‌بایست متناسب با موضوع فعالیت شرکت باشد.

  • مرتبط یا غیر مرتبط بودن رشته تحصیلی و ضریب مربوط به آن در دستورالعمل اجرایی ارزیابی خدمات پس از فروش آمده است.

اسلاید ۹ :

ü سابقه و مهارت کافی:

سرویس و نگهداری دستگاه باید توسط پرسنل مجرب و ماهر انجام شود تا بتوانند خرابی دستگاه را شناسایی و اصلاح نموده و گزارش صحیحی از اطلاعات سرویس ارائه دهند و در شناسنامه دستگاه ثبت نمایند. همچنین اطلاعات مرتبط با حوادث و وقایع ناگوار را شناسایی و گزارش دهند. با توجه به سابقه کار (برحسب سال) دارای امتیاز می باشد.

ü تعداد نیروی فنی:

تعداد پرسنل فنی می‌بایست بر اساس شاخص‌های زیر تعیین شود :

  تعداد دستگاه‌های تحت پوشش

  تکنولوژی بکار رفته در دستگاه‌ها

  توزیع و پراکندگی جغرافیایی دستگاه‌ها

  میزان نیاز به سرویس و تعمیرات دستگاه‌ها

اسلاید ۱۰ :

ü گواهی طی دوره های آموزشی نیروهای فنی توسط کمپانی

      گواهی طی دوره‌های آموزشی نیروهای فنی توسط کمپانی و سایر مدارک مربوط به آموزشهای پرسنل فنی باید بصورت  مستند نگهداری شده و بعد از هر دوره آموزش بروز رسانی شوند. بسته به نوع آموزش در کمپانی سازنده، آموزش مرتبط و یا آموزش غیرمرتبط ، این آیتم با ضریب خاصی ظاهر خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.