پاورپوینت بازاریابی الکترونیکیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت بازاریابی الکترونیکیش دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بازاریابی الکترونیکیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکیش

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکیش

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت بازاریابی الکترونیکیش :

اسلاید ۱ :

مقدمه

vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند.
بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب می آیند، مثلثی با حضور بازرگانی نوین، پدیده جهانی شدن اقتصادها و رایانه به وجود آمده است که گرانیگاه این مثلث پدیده دیگری به نام تجارت الکترونیک است. تجارت الکترونیک یا بازرگانی در محیط های مجازی به سرعت راه گسترش خود را با معرفی شاخه های تازه دیگری از جمله بازاریابی الکترونیکی گشود.

اسلاید ۲ :

تاریخچه

vدرسال ۱۹۸۹ اولین مبادلات تجاری از طریق شبکه های کامپیوتری صورت گرفت.

vاینترنت اولین محیط دیجیتالی تجارت نبود.

vدرسال ۱۹۸۱ دولت فرانسه پروژه تله تل را اجرا کرد.

vهدف اصلی آن بهبود خدمات مخابراتی بود.

vبا توسعه فناوری کاربران اجازه یافتند کالای مورد نیاز خودرا به صورت آنلاین خریداری کنند.

vوب توسط تیم برنرزلی و مرورگرهایی توسط مایکروسافت و نت اسکیپ تولید شد.

v امکان جستجوی سریع تر وآسان تر در اینترنت برای کاربران فراهم شد.

vشرکتهای زیادی به ثبت قلمرو و طراحی و راه اندازی وب سایت اقدام نمودند.

اسلاید ۳ :

تعریف بازاریابى الکترونیک

vاداره ارتباط متقابل مشترى در یک محیط پیشرفته رسانه‌اى به منظور کسب سود براى شخص یا سازمان مربوط

vبکارگیری کانالهای الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیام های بازاریابی

اسلاید ۴ :

اصول بازاریابی الکترونیکی

vاصل (قانون) خیابان بن بست(The Iaw of dead end street) :

vاصل (قانون) بده بستان  (The law of giving and selling) :

v اصل (قانون) اعتماد: (The law of trust)

vاصل (قانون) کشش و رانش (The law of pull&push) :

vاصل (قانون) روزنه (The law of niche) :

اسلاید ۵ :

فرصت ها

vپایگاه اینترنتی یا دفتر کار مجازی شبانه روزی

vبازاری به گستردگی کره زمین

vفروش مستقیم و بدون واسطه محصولات

vعملیات از راه دور و شبکه، راهی به سوی    بهره وری و مزیت نسبی

vبازار از پیش بخش بندی شده

اسلاید ۶ :

vهزینه بالای راه اندزی و به روز نگه داشتن سامانه ها

v

v

vوابستگی خارجی و مسایل سیاسی

vایمنی و امنیت سامانه ها و تروریزم رایانه ای

اسلاید ۷ :

ü

üبازاریابی اینترنتی با پست الکترونیکی اگر درست انجام شود از هر روش بازاریابی دیگری به تجارت شما بیشتر و سریع تر کمک می کند.

üپست الکترونیک یکی از ابزارهای بسیار قوی و منحصربفردی است که اینترنت در اختیار ما قرار داده است.

ü بازاریابی با پست الکترونیک (Email Marketing) امروزه به ابزار مهمی در عرصه بازار یابی اینترنتی تبدیل شده آمار نشان می دهد فعالیت عمده کاربران  اینترنتی چک کردن پست الکترونیک و بعد از آن جستجو در موتور های جستجو است.

üاساسی ترین اصل در بازاریابی الکترونیک این است که نیاز مشتری را بشناسیم و با توجه به نیاز های مشتری گام برداریم یعنی ما همان چیزی باشیم که مشتری می خواهد .

اسلاید ۸ :

vبازاریابى الکترونیک همان اهداف بازاریابى سنتى را دنبال مى‌کند:

                                      جذب مشترى و حفظ آن

vبازاریابى الکترونیک باعث تقویت ارتباط میان مشترى و فروشنده می شود.

v شناخت صحیح فروشنده از مشتریان خود (نیاز ها، خواسته‌ها، علایق و سلیقه‌ها)

vهر چه میزان شناخت از مشتریان بیشتر،فرآیند بازاریابى الکترونیک موثرتر و بهتر

vبازاریابى الکترونیک موفق باعث پیشرفت شرکت در دنیاى الکترونیک می شود.

 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.