مقاله ارائه مدلی غیر خطی برای مسئله ادغامی تولید و بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی غیر خطی برای مسئله ادغامی تولید و بازاریابی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی غیر خطی برای مسئله ادغامی تولید و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی غیر خطی برای مسئله ادغامی تولید و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی غیر خطی برای مسئله ادغامی تولید و بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

در این مقاله به ارائه یک مدل غیر خطی مقید تک محصولی از مسئله تولید و بازاریابی در محیطی رقابتی با حضور یک رقیب پرداخته می شود. در این مدل سعی بر آن است که با درنظر گرفتن هزینه های موجود، نظیر هزینه های نگهداری، راه اندازی، بازاریابی، تولید و هزینه های از دست دادن سهم بازار میزان سود حداکثر شود. مدل ارائه شده، یک مدل ساینومیال با ۴ درجه سختی می باشد که پس از تبدیل شدن به فرم پوزینومیال استاندارد، حل و در پایان مثال عددی ارائه میشود. سپس جهت بررسی اعتبار مدل، آنالیز حساسیت بر روی مدل انجام می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.