مقاله خوشه بندی فازی مشتریان و اقلام خرید در مدیریت ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله خوشه بندی فازی مشتریان و اقلام خرید در مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله خوشه بندی فازی مشتریان و اقلام خرید در مدیریت ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوشه بندی فازی مشتریان و اقلام خرید در مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله خوشه بندی فازی مشتریان و اقلام خرید در مدیریت ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

در این مقاله مسئله خوشه بندی اقلام مختلف در k دسته مختلف که در هر دسته r محصول وجود دارد و با هدف ماکزیمم سازی سطح رضایت مشتریان در مدیریت ارتباط با مشتری، مدنظر است. درجه رضایت هر مشتری به صورت تابعی از تعداد محصول مورد نیاز وی که در لیست اقلام وجود دارد و نیز اولویت وی تعریف می شود. برای مشخص کردن سطح اولویت هر مشتری، ابتدا مشتریان بر اساس ارزش لیست کالاهای مورد نیازشان به سه دسته مشتریان با اهمیت بالا، متوسط و پایین تقسیم می شوند. سپس تمام مشتریان بر اساس امیزان عضویتشان در هر کدام از سه دسته فوق رتبه بندی می شوند. در قسمت خوشه بندی مشتریان از الگوریتم Fuzzy C-means استفاده شده است.
در این مقاله مسئله فوق ابتدا به صورت یک مدل برنامه ریزی ریاضی دو هدفه مدل بندی شده است که یکی از توابع هدف آن تعداد مشتریان پوشش داده شده و تابع هدف دوم سطح رضایت کلی حاصل از ارائه خدمت را شامل می شود. سپس مدل فوق با استفاده از مفاهیم نظریه فازی به یک مدل ساده برنامه ریزی عدد صحیح تبدیل شده و در پایان کارایی تکنیک حل معرفی شده با استفاده از یک مثال عددی به اثبات رسیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.