مقاله ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع مصرف کننده -رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارکهای فروشگاهی شرکت هاکوپیان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع مصرف کننده -رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارکهای فروشگاهی شرکت هاکوپیان دارای ۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع مصرف کننده -رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارکهای فروشگاهی شرکت هاکوپیان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع مصرف کننده -رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارکهای فروشگاهی شرکت هاکوپیان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی جهت بررسی رابطه بین منافع مصرف کننده -رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به مارکهای فروشگاهی شرکت هاکوپیان :

تعداد صفحات:۷

چکیده:

خلق ارزش برای مشتری یکی ازمهمترین عوامل سودآوری بنگاههای اقتصادی می باشد رقابت درعرصه خلق ارزش برای مشتری وتلاش برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدارو برتری استراتژیک نسبت به رقباموجب گردیده است تا توجه به مشتری وکسب رضایت وی ازاهمیت والایی برخوردارباشد مشتریان منبع سودآوری سازمان و دلیلی برای ادامه فعالیت آن هستندهدف این تحقیق بررسی رابطه بین منافع مصرف کننده رضایت و وفاداری مشتریان نسبت به محصولات هاکوپیان می باشدبدین منظورازمدلی استفاده خواهیم کردکه بازگوکننده این رابطه ها باشد باآزمون مدل مشخص شدکه برطرف شدن نیازو منافع احساسی که خریدارانبه دست می آورندباعث رضایت آنان ازمحصولات وفروشگاه های هاکوپیان می شودو رضایت آنان نیزباعث وفاداری نگرشی وفاداری رفتاری وتبلیغات دهان به دهان مثبت می شودپس شرکت بایدبه طرق مختلف نیازهای مشتریان راارضانمایندو محیطی مناسبی برای مشتریان فراهم آورندتاآنان منافع احساسی و لذتی رانیزکسب کنند درنهایت رضایت ووفاداری نگرشی ورفتاری مشتریان حاصل شده و مشتریان ازشرکت و محصولات وفروشگاههای آن تبلیغات مثبت کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.