مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی درصنعت قطعات یدکی خودرو :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

دراین مقاله یک چارچوب برنامه ریزی بازاریابی دربازارقطعات یدکی خودرو پیشنهاد می گردد.برنامه ریزی بازاریابی دردو مرحله استراتژیک وتاکتیکی درهرصنعت خاص می بایست انجام گردد.ارائه یک الگوی منحصربفرددرهرصنعت می تواندبرای شرکت ها وسازمانهای فعال درآن صنعت بسیارمفیدواقع گردددراین مقاله ابتدا یک ساختار سازمانی وفرایندها ووظایف اصلی برای یک شرکت تهیه وتوزیع قطعات یدکی پیشنهادمی شودکه براساس آن ساختارسیستم اطلاعاتی بازاریابی درزمینه طرح ریزی بازارتبلیغ وترویج وقیمت گذاری نیزپیشنهادمیگردد سپس به مبانی بخش بندی بازاربرآورد حجم بازاروانتخاب بازارهدف واستراتژیهای بازاریابی پرداخته می شودودرانتها چاچوبی برای برنامه ریزی آمیزه بازاریابی قطعات یدکی درهر بخش ازبازار ارائه میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.