مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی مطالعه موردی سازمان صنایع و معادن و جهاد کشاورزی استان یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی مطالعه موردی سازمان صنایع و معادن و جهاد کشاورزی استان یزد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی مطالعه موردی سازمان صنایع و معادن و جهاد کشاورزی استان یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی مطالعه موردی سازمان صنایع و معادن و جهاد کشاورزی استان یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت خدمات بخش دولتی مطالعه موردی سازمان صنایع و معادن و جهاد کشاورزی استان یزد :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

افزایش اهمیت رضایت و تکریم ارباب رجوع در سازمان های امروزی نیاز به شناسایی و رفع موانع خدمات رسانی با کیفیت را ضروری ساخته به نحوی که موضوع رضایت مندی ارباب رجوع در دستگاههای دولتی کشور به عنوان یکی از برنامه های هفتگانه تحول نظام اداری منظور گردیده است . نارضایتی مشتری حاصل از اختلاف و شکاف بین انتظارات مشتریان و عملکرد سازمان به عنوان ادرکات مشتریان ایجاد می گردد . در نتیجه هدف قائی در بهبود کیفیت خدمات کاهشاین شکاف می باشد . در راستای اندازه گیری این فاصله ها مدل های مختلفی تعریف از مدل سنجش کیفیت خدمات ServQual که یکی از رایج ترین و معتبر ترین مدلهاستدر اندازه گیری کیفیت خدمات و سنجش رضایت ارباب رجوع در سطح جهانی است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.